Verktøysmenyen borte??

K

Koffert

Guest
Jeg mangler både vertøysmenyen og symbolene/smileyene... :(
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    431,9 KB · Visninger: 49
Jeg har vel verktøylinjen mener jeg, men det er veldig få smileys etter oppdateringen! Beklager, ikke meningen å kuppe din tråd. Kanskje det også gjelder deg? Har nemlig noen smileys, på linjen over innlegget man skriver ligger det en del verktøy.
 
Koffert er på nettsiden på iPad, men ikke på app på iPad hvis jeg har forstått det riktig. :) Og der forsvant verktøymenyen etter oppdatering, mens det ble ny verktøymeny på PC. Håper du får hjelp Koffert!
 
Ser du nederst til venstre under boksen der du skriver? Der skal det stå "Use Rich Text Editor"
Trykk der, så kommer verktøulinjen tilbake.
Trykker du på ikonet øverst til høyre i verktøylinjen så forsvinnen den igjen ;)
 
Ser du nederst til venstre under boksen der du skriver? Der skal det stå "Use Rich Text Editor"
Trykk der, så kommer verktøulinjen tilbake.
Trykker du på ikonet øverst til høyre i verktøylinjen så forsvinnen den igjen ;)


Jeg finner ikke "Use Rich Text Editor" på nettleseren på iPad, så jeg får ikke opp verktøylinjen der jeg heller. Det står bare "Send svar", "Last opp fil(er)" og "Forhåndsvisning". I tillegg til "Følg denne tråden".
 
Ai, da er jeg usikker. Må høre med de andre moddene om noen av den har iPad og kan hjelpe. Jeg har selv bare Android
 
Hei,

kan du prøve en annen nettleser? Vet dessverre at enkelte tinge vises/ikke vises i ulike nettlesere.
 
Back
Topp