FruJohnsen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberskatter 2014 Marslykke 2016 Junispirene24❤️ 30 Des 2015 #21 Pedal skrev: Jeg ber alltid om bedøvelse. Er ganske pingle hos tannlegen... Og en gang bet jeg tannlegen i fingeren Turde aldri dra tilbake dit.... Klikk for å utvide … Ha ha ha!! Det er sånt man bare hører om
Pedal skrev: Jeg ber alltid om bedøvelse. Er ganske pingle hos tannlegen... Og en gang bet jeg tannlegen i fingeren Turde aldri dra tilbake dit.... Klikk for å utvide … Ha ha ha!! Det er sånt man bare hører om
Pedal Gift med forumet 30 Des 2015 #22 FruJohnsen skrev: Ha ha ha!! Det er sånt man bare hører om Klikk for å utvide … Ja, fordi sånne som meg faktisk gjør det.... Hahaha (Det er mange år siden da)
FruJohnsen skrev: Ha ha ha!! Det er sånt man bare hører om Klikk for å utvide … Ja, fordi sånne som meg faktisk gjør det.... Hahaha (Det er mange år siden da)
FruJohnsen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberskatter 2014 Marslykke 2016 Junispirene24❤️ 30 Des 2015 #23 Pedal skrev: Ja, fordi sånne som meg faktisk gjør det.... Hahaha (Det er mange år siden da) Klikk for å utvide … Ha ha det var nok et urinstink som slo til [emoji14]
Pedal skrev: Ja, fordi sånne som meg faktisk gjør det.... Hahaha (Det er mange år siden da) Klikk for å utvide … Ha ha det var nok et urinstink som slo til [emoji14]