Preggis <3
Flørter med forumet
Flere her som har vondt I tennene ? Jeg har skikkelig hovent og vondt tannkjøtt :/ tar paracet men hjelper ikke akkurat mye. Hvor mye paracet kan man ta når man er gravid egentlig ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare si ifra at du er gravid (men det er kanskje ganske obvious nå [emoji14]) Jeg har tatt røntgen hos tannlegen etter at tannlegen forklarte at strålingen er mild og rettet mot hodet. Man blir utsatt for mye mer stråling når man er ute og flyr enn hos tannlegen. Til syvende og sist er det din avgjørelse, men jeg følte meg trygg på å ta røntgenVondt i tennene påvirker så mye, og når jeg leste denne tråden kom jeg på at jeg må bestille meg tid hos tannlegen.
Er det noe spesielt man må ta hensyn til hos tannlegen når man er gravid??
Vondt i tennene påvirker så mye, og når jeg leste denne tråden kom jeg på at jeg må bestille meg tid hos tannlegen.
Er det noe spesielt man må ta hensyn til hos tannlegen når man er gravid??
Trur det einaste er at dei legg på deg eit slags bly-forkle mot røntgenstrålane om dei skal ta bilde av tennene.
Bare si ifra at du er gravid (men det er kanskje ganske obvious nå [emoji14]) Jeg har tatt røntgen hos tannlegen etter at tannlegen forklarte at strålingen er mild og rettet mot hodet. Man blir utsatt for mye mer stråling når man er ute og flyr enn hos tannlegen. Til syvende og sist er det din avgjørelse, men jeg følte meg trygg på å ta røntgen
Flere her som har vondt I tennene ? Jeg har skikkelig hovent og vondt tannkjøtt :/ tar paracet men hjelper ikke akkurat mye. Hvor mye paracet kan man ta når man er gravid egentlig ?
He he en sjekk er lurt, iallefall når man er gravid. Det skjer mye i munnen også. Sist jeg var hos tannlegen nå var det to år siden sist, og da kunne jeg meddele at jeg var gravid og hadde et svangerskap til bak meg med mye oppkast [emoji14] Ingen skal påstå at vi er noe annet enn effektive!Ja, nå er det liksom ikke noe tvil lenger... Magen står ut som bare det. Så selv nervøse mannfolk tør gratulere med graviditeten
Det blir nok en telefon til tannlegen i dag for å booke time. Tenker at det kan være greit å få gjør første uka i permisjonen eller noe. Så har man noe å gjøre
He he en sjekk er lurt, iallefall når man er gravid. Det skjer mye i munnen også. Sist jeg var hos tannlegen nå var det to år siden sist, og da kunne jeg meddele at jeg var gravid og hadde et svangerskap til bak meg med mye oppkast [emoji14] Ingen skal påstå at vi er noe annet enn effektive!
Jeg hadde to hull, et i hver av visdomstenne nede. De har ikke akkurat blitt bortskjemt med kjærlighet når jeg har vært kvalm kan du si! Ha ha! De var knøttsmå, jeg hadde ikke merket noe til dem. Borret begge uten bedøvelse og var stolt som en hane når jeg var ferdig! Ha ha, syns jeg fortjente et lykketroll, men det fikk jeg altså ikke..!Ja, det er nok lurt å få sjekket. Jeg pleier gå hvert år, men utsatte timen fra i sommer og burde absolutt fått gjort det.
Også har jeg hørt som du sier, at graviditet også påvirker tennene.
Men lever i håpet om null hull og lav regning
Jeg hadde to hull, et i hver av visdomstenne nede. De har ikke akkurat blitt bortskjemt med kjærlighet når jeg har vært kvalm kan du si! Ha ha! De var knøttsmå, jeg hadde ikke merket noe til dem. Borret begge uten bedøvelse og var stolt som en hane når jeg var ferdig! Ha ha, syns jeg fortjente et lykketroll, men det fikk jeg altså ikke..!
Ha ha, jeg også! Ærlig talt! Aldri gjort det uten bedøvelse før! Har ikke borret på fryktelig mange år heller da men [emoji14] Tror jeg gikk på barneskolen. Fikk leke da!Syns helt klart at boring uten bedøvelse kvalifiserer til en leke fra tannlegen
Ha ha, jeg også! Ærlig talt! Aldri gjort det uten bedøvelse før! Har ikke borret på fryktelig mange år heller da men [emoji14] Tror jeg gikk på barneskolen. Fikk leke da!