verking i magen.

jhygtfrdew

Gift med forumet
Flere som har det?
Har hatt det tidligere også, men har hatt det i hele dag nå. Ikke veldig vondt liksom, men litt verking på en måte. Litt slitsomt.

Flere?

Jeg har hatt det i noen dager, ikke veldig vondt men nok til at jeg legger merke til det og spekulerer på hva det kan være. Akkurat nå sitter det mest i sidene hos meg, kanskje noe som driver å forskyver seg for å gi plass?

Eh... Jeg vet ikke heelt om jeg har hatt det sånn. Jeg har noen dager der jeg stadig vekk får noe som jeg beskriver som "Iling" i magen. Syns det er en smerte som er vanskelig og forklare, men den er ikke der hele tiden. Den kommer og går. Er det sånn?

Visst ikke - så har jeg ikke hatt det sånn :p

Verker i ribbeina mine :/ Eller øverst ved ribbeina på begge sidene liksom ! Svir på en måte .. Også hugger det til i korsryggen titt og ofte! Ikke noe godt dette heller :/:/

Tja.. Vanskelig å beskrive. Men mulig det er noe a´la det samme som hos dere.
Er en slags verking i hele magen. Nesten mensverking på en måte.
Litt slitsomt ihvertfall. Håper det er bedre i morgen, for ødelegger litt formen slik som det er nå.. :sick009

Verker i ribbeina mine :/ Eller øverst ved ribbeina på begge sidene liksom ! Svir på en måte .. Også hugger det til i korsryggen titt og ofte! Ikke noe godt dette heller :/:/

Slik har jeg hatt det også.. er ei stund siden nå.. Og jeg hadde det bare på ene siden.. En dag var det så vondt at jeg måtte ta smertestillende flere ganger den dagen!! Da jeg ringte legen, mente hun at det kunne være lillemann som trengte større plass og presset ting oppover.. Skulle ringe tilbake dagen etter hvis ikke det var bedre, men det var det jo =P Har kjent litt av og til seinere også, men da er det ikke så vondt.. Bare slik sårt eller sviende.. Nesten som det brenner liksom.. Det går ofte over hvis jeg bytter stilling i sofan eller får beveget litt på meg! =)

Jeg har også endel vondt, kjennes ut som menssmerter. Men det er ikke ofte nå i forhold til i begynnelsen, da var det ille.
Noen ganger har det strekt seg skikkelig langt nede, kjentes ut som noe omtrent revner. Det er spes om jeg strekker meg ut på sofaen el., går heldigvis ganske fort over. En gang var det så tårene spratt.

Jeg har også endel vondt, kjennes ut som menssmerter. Men det er ikke ofte nå i forhold til i begynnelsen, da var det ille.
Noen ganger har det strekt seg skikkelig langt nede, kjentes ut som noe omtrent revner. Det er spes om jeg strekker meg ut på sofaen el., går heldigvis ganske fort over. En gang var det så tårene spratt.

Ja, sånn strekkinger når en flytter stilling litt fort er sykt vondt, heldigvis går det over fort ja.

Ja, mensmurringen har jeg hatt tidligere også, men aldri en hel dag som jeg kan huske.
Satser på det går over snart!

Åh, det hørtes kjent ut ja, særlig nede på høyresiden har jeg hatt sånn syk strekking.. håper det er ligamentene og ikke noe skummelt :-P

Slik har jeg hatt det også.. er ei stund siden nå.. Og jeg hadde det bare på ene siden.. En dag var det så vondt at jeg måtte ta smertestillende flere ganger den dagen!! Da jeg ringte legen, mente hun at det kunne være lillemann som trengte større plass og presset ting oppover.. Skulle ringe tilbake dagen etter hvis ikke det var bedre, men det var det jo =P Har kjent litt av og til seinere også, men da er det ikke så vondt.. Bare slik sårt eller sviende.. Nesten som det brenner liksom.. Det går ofte over hvis jeg bytter stilling i sofan eller får beveget litt på meg! =)
Hmm, da er det ikke bare meg da skjønner jeg :) Legen min sa også det kunne være pga at det begynte å bli trangt, men så tidlig a gitt ! Hvordan blir det de neste 15 ukene da a ? :p Svir ikke konstant her heller, men spesielt på den sida jeg ligger, så må liksom skifte stilling hele tida ! Veit jeg hadde det sånn med eldstemann også, men det var mer på slutten av svangerskapet..

Hmm, da er det ikke bare meg da skjønner jeg :) Legen min sa også det kunne være pga at det begynte å bli trangt, men så tidlig a gitt ! Hvordan blir det de neste 15 ukene da a ? :p Svir ikke konstant her heller, men spesielt på den sida jeg ligger, så må liksom skifte stilling hele tida ! Veit jeg hadde det sånn med eldstemann også, men det var mer på slutten av svangerskapet..

Hehe.. så tidlig ja.. Det tenkte jeg også.. =P
Men syntes ikke det har blitt værre faktisk.. Så vi får krysse fingrene for at den værste romsteringen skjer tidlig =P

Back
Topp