Verking i kroppen

Fjj91

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Påskekyllingene 2020
Føler jeg hver dag våkner og kjenner meg mørbanka i hele kroppen. Er det vanlig? Sliter mye med bekkenløsning også.
 
Føler jeg hver dag våkner og kjenner meg mørbanka i hele kroppen. Er det vanlig? Sliter mye med bekkenløsning også.
Jeg har det på samme måte, siden bekkenet gjør at jeg må våkne for å kunne få snudd meg og ikke får beveget meg nok gjennom dagen.

Regner med at det også er vanlig jo lengre ut i svangerskapet vi kommer
 
Okei, "godt" å høre at det ikke bare er meg! Pleier å komme seg utover dagen heldigvis ja :) men ganske tungt å komme igang. Har sikkert noe med at en blir liggende i samme stilling mange timer også ja. Har gått opp 20 kg så det hjelper vel heller ikke :sorry:
 
Jeg har det på samme vis. Og jeg har bare gått opp 3kg. Mannen ler, for jeg må liksom ha tre fire skritt før jeg kommer ordentlig i gang når jeg reiser meg... Og jeg ligner visst mest hen hvalross i bevegelsene når jeg snur meg om natta :bored:
 
Jeg har endelig funnet en løsning på å snu seg i sengen uten smerter, bekkenløsning her også, Dette gjør at jeg i sin tur sover bedre og er mindre banka på morgenen. Easy slide heter det, en kan også bruke glatt pysjamas, sammens med glatt laken, poenget er å redusere friksjon når en snur seg. Det var vanskelig å skaffe på hjelpemiddelsentralen pga corona situasjonen så jeg har sydd min egen fra sklilaken jeg fikk låne på sykehuset. Kunne virkelig ønske jeg fant ut av dette tidligere. Fant tipset på helsenorge under tips ved bekkenløsning.
 
Back
Topp