Verker i magen

Flora

Forelsket i forumet
Jeg er i uke 14 nå og kjenner litt verking i hele nedre mageområdet. Føles litt ut som det stråler ned forsiden/innsiden av lårene. Av og til gjør det litt mer vondt på ene siden, men så går det over. Noen andre om har merket noe lignende?

Jeg har merket de siste dagene at jeg har hatt litt sånne smerter du beskriver. Akkurat som strekninger fra eggstokkområdet og nedover, spesielt på den ene siden. Tror det bare er livmoren som strekker på seg. Minner jo om ligamentsmerter bare litt sterkere nå liksom, jeg tenker at det sikkert er normalt :)

Termin 27/2-14 med første frø <3

Startet nettopp en tråd om noe av det samme.. strekker skikkelig der nede og presser nedover.. og mens lignende smerter!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Magen min har vært superøm i hele dag. Desverre.. Er slitsomt..

Godt det er litt vanlig da :)

Jeg er 14 uker på søndag og det er slik her også, fikk nesten ikke såve i natt pga det. Er vel ganske normalt tror jeg ;)

Jeg hadde også en del av det i går (uke 16), men tenkte at det sikkert var voksesmerter

Tenker det er normalt ja, har hatt det selv i noen dager nå :) babyen vokser jo i ganske stor fart og trenger plass å bevege seg på :)

Har ikke merket noe nedgjennom lårene, men jeg kjenner det stikker helt opp til ribbeina og langt ut på sidene ved hofta.. Eggstokkområdet har også vært aktivt i det siste. Ubehagelig, men greit å kjenne at det vokser :)

Er det ligatursmerter du tenker på?

app! Venter nr 3 :) 15.02

Jeg vet ikke hvordan ligamentsmerter er. Kanskje det er det man merker nå. Kjenner det går helt rundt ryggen også, kjenner korsryggen verker.

Kan være begynnende bekkenløsning hvis du kjenner det rundt hele? Får bare prøve å ta det med ro i helga og se om det bedres av at du hviler deg. Varmeflaske mot korsryggen er godt :)

app! Venter nr 3 :) 15.02

Back
Topp