Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er i uke 14 nå og kjenner litt verking i hele nedre mageområdet. Føles litt ut som det stråler ned forsiden/innsiden av lårene. Av og til gjør det litt mer vondt på ene siden, men så går det over. Noen andre om har merket noe lignende?
Jeg har merket de siste dagene at jeg har hatt litt sånne smerter du beskriver. Akkurat som strekninger fra eggstokkområdet og nedover, spesielt på den ene siden. Tror det bare er livmoren som strekker på seg. Minner jo om ligamentsmerter bare litt sterkere nå liksom, jeg tenker at det sikkert er normalt
Har ikke merket noe nedgjennom lårene, men jeg kjenner det stikker helt opp til ribbeina og langt ut på sidene ved hofta.. Eggstokkområdet har også vært aktivt i det siste. Ubehagelig, men greit å kjenne at det vokser
Kan være begynnende bekkenløsning hvis du kjenner det rundt hele? Får bare prøve å ta det med ro i helga og se om det bedres av at du hviler deg. Varmeflaske mot korsryggen er godt