Verker i beina

En tråd i 'Januar 2012' startet av Lulu, 27 Aug 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lulu Flørter med forumet

Har problemer med å sove om natten, fordi har så vondt i beina. Virker som det starter fra hoften/baken, og stråler nedover til knærne. Nesten som voksesmerter. Helt j..... Andre som har dette?

2. Fire-må-det-være! Glad i forumet

Det hørtes litt ut som bekkenløsningssmerter? Svigerinna mi hadde det slik som du beskriver, var ikke nevneverdig plaget av det på dagtid - men hun fikk det sånn på kveldstid og natt.. Strålesmerter fra halebeinsområdet og ned lårene.. Kalles vel også sv.skapsisjias? Har kjent det noen ganger selv også, i tidligere sv.skap kjente jeg det etter at jeg hadde gått på ski husker jeg. Men snakk med jordmor om det ved neste kontroll;-)

3. Mannehanne Forelsket i forumet

Hei,
    Det var litt rart å lese beskrivelsen din, for jeg hadde akkurat sagt til mannen min at det kjennes ut som voksesmerter i beina. Jeg hadde problemer med bekkenet fra uke 6-10 ca og så gikk det helt over, men nå har jeg fått tilbake smertene når jeg sitter lenge og det er ikke lenger så lett å ligge. Kjennes ut som om jeg blir nummen i beinet hvis jeg ligger på sida og i forrige uke, kjente jeg det i foten mens jeg kjørte bil og satt på et møte. Skal innom legen idag, men regner meg at det fortsatt bare er å gå turer og trene bekkenet.

4. lnie Forumet er livet

Prøvd å ligge med en pute el. mellom beina?
    Jeg har mye vondt med en gang jeg legger meg ned hvis jeg ikke har pute:-)

Del denne siden