Verker i beina

Lulu

Flørter med forumet
Har problemer med å sove om natten, fordi har så vondt i beina. Virker som det starter fra hoften/baken, og stråler nedover til knærne. Nesten som voksesmerter. Helt j..... Andre som har dette?
 
Det hørtes litt ut som bekkenløsningssmerter? Svigerinna mi hadde det slik som du beskriver, var ikke nevneverdig plaget av det på dagtid - men hun fikk det sånn på kveldstid og natt.. Strålesmerter fra halebeinsområdet og ned lårene.. Kalles vel også sv.skapsisjias? Har kjent det noen ganger selv også, i tidligere sv.skap kjente jeg det etter at jeg hadde gått på ski husker jeg. Men snakk med jordmor om det ved neste kontroll;-)
 
Hei,
Det var litt rart å lese beskrivelsen din, for jeg hadde akkurat sagt til mannen min at det kjennes ut som voksesmerter i beina. Jeg hadde problemer med bekkenet fra uke 6-10 ca og så gikk det helt over, men nå har jeg fått tilbake smertene når jeg sitter lenge og det er ikke lenger så lett å ligge. Kjennes ut som om jeg blir nummen i beinet hvis jeg ligger på sida og i forrige uke, kjente jeg det i foten mens jeg kjørte bil og satt på et møte. Skal innom legen idag, men regner meg at det fortsatt bare er å gå turer og trene bekkenet.
 
Prøvd å ligge med en pute el. mellom beina?
Jeg har mye vondt med en gang jeg legger meg ned hvis jeg ikke har pute:-)
 
Back
Topp