Vi vet egentlig ikke helt hva som gjør det... Har prøvd å ta mye medisiner også (via spesialist på hudavdeling) uten noen suksess.
Fikk også en periode foreskrevet enorme mengder antibiotika som jeg gikk på lenge - også uten virkning.
Har prøvd solbehandling (samme som psoriasis pasienter får på sykehuset) også uten virkning.
Etter jeg fikk første barnet mitt har jeg hatt mindre av dette - tipper 5-8 små siden sommeren 2013.
Har alltid spist alt, et veldig glad i melk og aldri fått på vist noen allergi for mat eller følt at jeg reagerer på mat.
Gikk også mye ned i vekt for ca 5 år siden (fra 130 kg til ca 84 kg) og da forsvant mye av dem. Men etter jeg fikk Jr (gikk opp igjen til rundt 100 kg) så har det som sakt vært lite. Også til tross for at vekta sakte men sikkert har økt opp mot 120 kg igjen (frem til uke 9 i svangerskapet).
Når det gjelder hormoner så har jeg også hatt stoffskifteproblemer opp igjennom årene - første legen min ante tydeligvis ikke hva han drev med

Et først de siste 10 årene stoffskiftet er blitt mer korrekt behandlet og de siste 6 årene har jeg mer eller mindre klart å justere dosene mine selv sammen med den nye lege min og jevnlige prøver som tas hver 4 uke når jeg er gravid og hver 12 uke til vanlig.
Er blitt vant med å leve med dem - både se store som måtte skjæres i og de små som jeg behandler selv. Er ikke flaut å komme til lege eller legevakt med dem heller. Det er vist mange flere som har dette enn man tror så de har sett det meste før.