november2010
Forelsket i forumet
Her har vår lille skatt på 2 uker våknet opp med verk på øyet i dag. Er så lei meg for tenker at det er min skyld at jeg har hatt han ute eller i trekk... Men er jo så nøye!!! Ringte helsestasjonen for å sjekke om jeg jeg burde komme en tur, men hun ville jeg skulle se ann til over helga. Tørker forsiktig med fuktig ren klut over øyet (fra ytterst til innerst) og har fått håndmelket ut melk som jeg har på en engangssprøyte og tar noen dråper på øyet i ny og ne... Men synes så synd på han (og meg selv...) for øyet hans klistrer seg jo igjen. Vil jo tørke hele tiden, for det ser så ubehagelig ut, men da blir det sikkert enda mer irritert.
Ringte mannen min på jobb og da kom vi jo i tillegg på at en av småjentene som har vært her på barselbesøk (for 6 dager siden) hadde øyekattar. Men mammaen hennes vasket henne både i øynene og på hendene for hver gang hun ville bort og hilse på vår Julian, så håper ikke han er smittet. Glemte selvfølgelig å si til helsesøstera da jeg ringte at vi hadde hatt besøk av ei med øyekattar...
Noen som har flere tips?? Ser ihvertfall ikke ann lenger enn til i morra før jeg ringer igjen eller tar han med meg på helsestasjonen. [:(][:(][:(]
Ringte mannen min på jobb og da kom vi jo i tillegg på at en av småjentene som har vært her på barselbesøk (for 6 dager siden) hadde øyekattar. Men mammaen hennes vasket henne både i øynene og på hendene for hver gang hun ville bort og hilse på vår Julian, så håper ikke han er smittet. Glemte selvfølgelig å si til helsesøstera da jeg ringte at vi hadde hatt besøk av ei med øyekattar...
Noen som har flere tips?? Ser ihvertfall ikke ann lenger enn til i morra før jeg ringer igjen eller tar han med meg på helsestasjonen. [:(][:(][:(]