Verk fra øynene..

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Lillemor har siden fødselen verket fra øynene, og vi har vasket med sterilt vann og drypper med morsmelk, men hjelper ingenting.. Spurte legen om det på 6 ukerskontrollen, men han sa det ikke var noe å bry seg om og at det ikke var noe vits å dryppe med morsmelk... Nå er det imidlertid blitt værre, skikkelig mye gult/grønt verk og av og til får hun ikke opp øynene når hun har sovet... Hva bør jeg gjøre? Bestille legetime til uka? Eller finnes det noe man kan dryppe med uten resept? Får så vondt av henne når hun ikke får opp øynene :(
 
Ville fått time hos legen.. Antibiotika øyedråper gjorde susen for storesøster..
 
Tenker nok det blir så jeg ringer på tirsdag ja :)
 
Kan du ikke besøke legevakt så dere slipper å vente så lenge?:p
hm, blir det ikke litt voldsomt å dra på legevakta da? Hun har jo hatt det hele tiden, ble værre i påska nå da.. Hm...
 
hm, blir det ikke litt voldsomt å dra på legevakta da? Hun har jo hatt det hele tiden, ble værre i påska nå da.. Hm...
Da kan du jo eventuelt spille på at hun har blitt verre.:)
 
Når eldstemann var nyfødt hadde han dette. Alle sa det ville gå over, drypp morsmelk osv... Jeg dro til legen, fikk øyedråper pronto. Et par dager senere ringte de å sa vi måtte bytte dråper fordi prøven viste gule staffilykokker - altså sånn sykehusbakterie... Dra til lege du :)
 
Da blir det legetime i dag... Huff, måtte akkurat vekke lille! Helt grusomt, ho som sover så lite! Men skal vi rekke legetimen må vi trille ut av huset om ti min! Nå er ho i allefall påkledd, og får litt mat, så får vi håpe ho sovner igjen i vogna!
 
Da blir det legetime i dag... Huff, måtte akkurat vekke lille! Helt grusomt, ho som sover så lite! Men skal vi rekke legetimen må vi trille ut av huset om ti min! Nå er ho i allefall påkledd, og får litt mat, så får vi håpe ho sovner igjen i vogna!
Lykke til! Håper vesla sovner o vogna og at det hår bra hos legen.:)
 
Da blir det legetime i dag... Huff, måtte akkurat vekke lille! Helt grusomt, ho som sover så lite! Men skal vi rekke legetimen må vi trille ut av huset om ti min! Nå er ho i allefall påkledd, og får litt mat, så får vi håpe ho sovner igjen i vogna!
Lykke til<3 Krysser for at hun sovner både til og fra legen:)
 
Da var vi hjemme igjen! Lille sov helt fra vi gikk hjemmefra til vi skulle inn til legen :) var en vikarlege, men hun var kjempehyggelig.. Fikk øyesdråper, så nå er det bare å dryppe i vei :) måtte innom NAV på hjemtur og da sovna lille igjen, og sov mens jeg gikk innom apoteket, glassmagasinet (endelig hadde de sånn kakeform jeg har lett etter i evigheter), var innom babycomfore og kjøpte et par smokker (!) og gikk to omveier på turen hjem! Hun våkna først da jeg var innom bunnpris to minutter hjemmefra :) sov i 1 time og 20 min! Herlig! :D
 
Da var vi hjemme igjen! Lille sov helt fra vi gikk hjemmefra til vi skulle inn til legen :) var en vikarlege, men hun var kjempehyggelig.. Fikk øyesdråper, så nå er det bare å dryppe i vei :) måtte innom NAV på hjemtur og da sovna lille igjen, og sov mens jeg gikk innom apoteket, glassmagasinet (endelig hadde de sånn kakeform jeg har lett etter i evigheter), var innom babycomfore og kjøpte et par smokker (!) og gikk to omveier på turen hjem! Hun våkna først da jeg var innom bunnpris to minutter hjemmefra :) sov i 1 time og 20 min! Herlig! :D
Fantastisk! :D
 
Da var vi hjemme igjen! Lille sov helt fra vi gikk hjemmefra til vi skulle inn til legen :) var en vikarlege, men hun var kjempehyggelig.. Fikk øyesdråper, så nå er det bare å dryppe i vei :) måtte innom NAV på hjemtur og da sovna lille igjen, og sov mens jeg gikk innom apoteket, glassmagasinet (endelig hadde de sånn kakeform jeg har lett etter i evigheter), var innom babycomfore og kjøpte et par smokker (!) og gikk to omveier på turen hjem! Hun våkna først da jeg var innom bunnpris to minutter hjemmefra :) sov i 1 time og 20 min! Herlig! :D
Fantastisk!:) God bedring til snuppa!:)
 
Back
Topp