Verdt pengene for dyre bleier?

Vi har bare prøvd Libero og Rema sine. De få gangene vi brukte rema bleier måtte vi vente til de var rimelig fulle av tiss før vi tok av. En gang byttet vi og bleia hang fast i rumpa. Måtte rive av og han begynte å blø :| bruker ikke de igjen etter det...

Vi har bare prøvd Libero og Rema sine. De få gangene vi brukte rema bleier måtte vi vente til de var rimelig fulle av tiss før vi tok av. En gang byttet vi og bleia hang fast i rumpa. Måtte rive av og han begynte å blø :| bruker ikke de igjen etter det...
Ojda!! Vi bruker bare Rema sine og det har aldri skjedd heldigvis

Har bare erfaring med tøybleier men der er jeg mer fornøyd med rimelige bleier i forhold til flere av de 4 ganger så dyre andre merkene. Men har jo med passform og oppsugningsevne å gjøre. Unger er jo ikke like.

Bruker helst bare libero og libero tuch, rema sine lekker og han blir fort sår mens coop og fp sine blir han sår av. Mens eldste brukte bare fp for de passet henne best. Barn er ulike og jeg velger de bleiene som passer barnet best :)

Vi bruker Coop sine nå. Brukte Libero da hun var liten baby, prøvde en pakke med Rema sine, men de funket ikke for oss. Så prøvde vi Coop, og de hadde både bedre passform til jenta vår og virker mykere enn Libero. Dermed har vi holdt oss til dem. Synd de ikke har buksebleier, for innimellom er det greiest å bruke, da bruker vi Libero sine. Prøvde Rema sine buksebleier, men det holdt med ett forsøk der også, de holdt ikke mål.

Tenker det viktigste er at foreldre og barn er fornøyd med bleiene. Ikke hva de koster. I min omgangskrets er det i alle fall ikke noe status i å bruke "dyre" bleier bare fordi de er dyre :-P

Vi har vært mest fornøyd med Libero.

Jeg bruker libero på vår. For de er de eneste som sitter, ikke lekker og best passform.

Ja, uten tvil. Touch er silkemjuke! Men så kjem det så klart an på om dei bleiene passa babyen. Visst dei passa babyen er dei absolutt verdt det. Dessuten. Er bleier ikkje dyrt, egentlig. I Norge er faktisk bleier veldig billig om ein sammenliknar med andre land :)
Vi er faktisk nest billigste landet i verden på bleier. Billigste er india :)

Trur størrelse og passform er mykje viktigare enn pris når det kjem til bleier. Her har vi hatt masse uhell med libero, rema og coop, eg orkar ikkje lukta av pampers, men first price-bleiene fungerar supert for oss.

Vi bruker up and go fra libero hjemme. Veldig fornøyd! Har kiwi sine i barnehagen og de er fornøyde med disse.

Vi fikk Libero på sykehuset og har holdt oss til dette merket. Har også prøvd bleier fra Rema, men de likte jeg ikke.

Bruker Libero og er fornøyd:-) Liker spesielt streken som indikerer hvor våt bleien er. Følger med på den når jeg skal bytte.

Har bare erfaring med tøybleier men der er jeg mer fornøyd med rimelige bleier i forhold til flere av de 4 ganger så dyre andre merkene. Men har jo med passform og oppsugningsevne å gjøre. Unger er jo ikke like.

Tøy er best, ingen protest :-)

Coop på dagtid og pampers om natta. Passer best til tulla vår :) har prøvd alle merker. Aldri hatt lekkasje med noen...

Back
Topp