verdens verste dag

teba

Gift med forumet
var igår..da gravla vi pappa!! [&o]
men nå er det på ein måte over og vi kan gå vidare..[:(]
vanskeleg å tenke på at han aldri meir skal ringe meg..
det var ein fin dag (om det går an å seie) og godt å minnes pappa.
...men eg savner han noke innmari..

skjønner ikkje korleis det går an å bare forsvinne slik...[&o]

sarah johanne og joachim olai skal ihvertfal alltid få høyre om den gode besten sin!..

Stop all the clocks, cut off the telephone.
Prevent the dog from barking with a juicy bone.
Silence the pianos and with a muffled drum.
Bring out the coffin..let the mourners come.
Let aeroplanes circle, moaning overhead scribbling on the sky the message:
he is dead.
Put crepe bows `round the necks of public doves.
Let the traffic policemen wear black cotton gloves.
He was my north my south my east my west.
My working week and my sunday rest.
My moon my midnight my talk my song.
I thought love would last forever I was wrong.
The stars are not wanted now, put out everyone.
Pack up the moon and dismantle the sun.
Pour out the ocean and sweep up the wood
for nothing now can ever come to any good

Jeg vet bare ikke hva jeg skal si... stor klem til deg og dine!

ORIGINAL: BaibyBoy_

trøsteklem til deg 

trøsteklem til deg 

trøsteklem til deg 

ORIGINAL: Lille Bea

Det diktet er det tristeste, og et av de vakreste jeg vet om tror jeg... Uff, vet ikke hva jeg skal si til deg, men godt at dere fikk et verdig farvel med din far. Trøsteklem til deg.

Kjære teba!!!!Skjønner så inderlig godt hvordan du had det. det kan ikke beskrives med ord hvordan det er å miste. det finnes ingen ord som kan forklare, hvordan det verker å blør inni en.man går i en døs, hvor man veksler mellom å erkjenne hva som er skjedd og å benekte det. ingen kan si hvordan din sorg er eller hvordan du skal sørge da sorgen er bare din.Jeg mistet selv mammaen min i aug. det er et sår som blør, selv om ikke alle ser mine tårer så gråter jeg inni meg.sorgen er bare min å den må jeg få leve ut slik jeg selv mener er rett.skjønner hva du mener når du sier at det var en fin dag, mange skjønner ikke hvordan man kan si det, men det er jo fordi man har fått en avsluttning som er verdig den du mistet.jeg vil gjerne dele et vers med deg som har betydd mye for meg

Glede og sorg

Din glede er din sorg uten maske.
Og den samme kilden som din latter stiger opp fra,ble ofte fyllt med dine tårer.
og hvordan kan den være annerledes?
Jo dypere sorgen uthuler deg, desto mer glede kan du romme.
Er ikke begeret som rommer din vin, det samme beger som ble brennt i pottemakerens ovn?
Og er ikke lutten som lindrer ditt sinn det samme treet som ble uthult med kniver?
Når du er glad til sinns, se da dypt i ditt hjerte, og du vill finne at bare det som ga deg sorg kan gi deg glede.
Når du er bedrøvet, skal du atter se inn i ditt hjerte, og du vil finne at du i sannhet gråter over det som har vært din glede.
Noen sier glede er større enn sorg og andre sier nei sorgen er størst. Men jeg sier dere de er uatskilelige sammen kommer de, og når den ene sitter alene til bords med deg, så husk at den andre sover i din seng.
Som en vektskål henger du sannelig mellom din glede og sorg. Bare når du er tom, er du i ro og balanse.
Så når skattemesteren løfter deg for å veie sitt gull og sølv, må din glede eller din sorg stige eller synke.

ønsker deg allt godt, å skulle du trenge noen å snakke med som er i samme situasjon finner du meg.

huff[:(][:(][:(]

Det engelske diktet er utrolig fint, vi brukte det også i begravelsen til mamma i høst..

Jeg vet så utrolig godt hva du går igjennom, og jeg sender deg masse varme trøsteklemmer nå i den triste tiden.

En begravelse er en utrolig fin opplevelse, selv om det er ufattelig trist!! Man får en så fin og verdig avslutning på et liv som så absolutt fortjener en verdig avskjed, og det er ingenting som er vakrere enn det!

Du må være glad for at dine barn fikk møte sin beste, og vit at han er lykkelig over å ha møtt dine barn! Det er det største i verden!

Lykke til videre!

trøsteklem til deg 

Back
Topp