Verdens sunneste softis

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Til alle fysne gravide :) mitt beste tips når søtsuget melder seg.

6 økologiske eggeplommer
2 ss rårørsukker eller steviadråper
Visp eggedosis

Bland inn i blender med 5 dl frosne bær.
Inneholder alle vitaminer og mineraler du trenge i løpet av en dag og er supersupergodt. Ser ut å smaker som softis å du kan gasse deg uten dårlig samvittighet. Bruker du steviadråper er den tilnærmet kalorifri, hurra!!!
 
Superdigg! Takk for tips. Jeg er SYKT fysen, har så lyst på sukker hele tiden. Nå går det i mager kesam med sukrin+ oppi :p (Etter å ha spist FOR mye sjokolade på jobb).
 
Last edited:
Så fint du deler :)
 
Føler selv jeg har kommet over en gullgruve her hehe... Søter du med stevia i stedefor sukrin er søtningen naturlig og kalorifri og ikke kunstig slik sukrin er. Dette en flott måte å få i seg mengder med folat! Opptil 3 ganger dagsbehovet :) gry hammer har bloggen fra jord til bord. Hun har mye godt for en fysen gravid som prøver å holde linjene og tilføre gode næringsstoffer til liten baby i magen som vokser som det knaker og trenger alt den kan få :)
 
hørtes sykt digg ut! prøve å få mannen til å lage det for meg :p
 
shit, dette må prøves !!! :)
 
Til alle fysne gravide :) mitt beste tips når søtsuget melder seg.

6 økologiske eggeplommer
2 ss rårørsukker eller steviadråper
Visp eggedosis

Bland inn i blender med 5 dl frosne bær.
Inneholder alle vitaminer og mineraler du trenge i løpet av en dag og er supersupergodt. Ser ut å smaker som softis å du kan gasse deg uten dårlig samvittighet. Bruker du steviadråper er den tilnærmet kalorifri, hurra!!!

Fint tips :)
Hvilke steviadråper bruker du? Med smak? :)
 
Back
Topp