Verdens strengeste foreldre

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Noen som ser på det nå??

Syns faren var litt skummel[8|][8D]

Hadde tenkt å skrive det samme, han var freaky !!![8D]

Uff, ja han virka jo helt psyko![&:] Tror jeg hadde vært livredd om jeg hadde måtte bodd der..

Er folka enige om at man skal være såå strenge?? Hva syns dere om måten de oppdrar på??

Ser på det ja.
Han virka veldig skummel, nesten som en psykopat da han skulle prate i skogen rett før pause

skummel ja?
får frysninger i hele kroppen av å se på han.
den måten han sier ting på og utrykket i øynene hans unner jeg ingen barn.
nåde den som sier imot meg....

kan være skummelt når folk blir for engasjerte i ting di tror på.

Greit at faren kanskje er psycho, men fy flate for ei uforskamma jente!!!

ORIGINAL: Nyttårslykke

Skjønner ikke at han klarte å holde seg så rolig som han gjorde jeg da men. Jeg hadde klikket i vinkel om noen hadde oppført seg sånn hjemme hos meg.[>:]

Men serriøst den jenta har problemer å da...[&:]

Men han faren syns jeg er litt for skummel ja, og har tydeligvis hjernevaska hele familien.

ORIGINAL: Kaspern min

ORIGINAL: EricaJenta

Er folka enige om at man skal være såå strenge?? Hva syns dere om måten de oppdrar på??

Nå kan det godt hende at folk er slik i virkeligheten og altså.. For all del[&:] Men eg tenker som så at dette er på TV, og det en ser på TV kan fort bli "blåst opp"... Men som sagt så tviler eg ikke på at det finnes slike foreldre der ute!!

det finnes maaaaaange slike foreldre.
han faren er jo helt syk..
og resten av familien er jo helt hjernevaska..

sign!

helt ærlig talt forstår jeg henne..
om noen trør AUTORITET i tryne på deg på deg måten så er det lett å reagere sånn.

Huff, skjønner at hun ble litt sint jeg..
han traff ett sårt punkt, å hun ble sint.. å da burde han latt hun gå og snakket med hun senere..
slik som han gjør nå![;)] barna hans er jo hjernevaska, jøss.. hehe

Jeg syns også han faren er helt psyco..skulle nesten tro han var sektleder eller noe..

de får null privatliv jo.. får ikke sitte på andre siden av treet liksom. Skjønner dt er for å holde øye med dem, men herregud da...[:-]

ORIGINAL: EricaJenta

de får null privatliv jo.. får ikke sitte på andre siden av treet liksom. Skjønner dt er for å holde øye med dem, men herregud da...[:-]

Det er jo fordi de vet at han røyker hasj ved første mulighet! He He

Privatliv er ikke en rettighet, men et privilegium som man må gjøre seg fortjent til. De vet de ikke kan stole på han, ergo må de ha full kontroll.

Back
Topp