verdens strengeste foreldre...

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Noen som ser på dette programmet?
Britiske unger e f*** frekke..... utakknemlige.

De har SÅ godt av å bli sendt vekk for å få øynene opp hvordan andre har det....

ORIGINAL: AnineT

Ja, alle britiske unger er heeelt sikkert slik som de på det programmet [8|]

Tenkte akuratt det samme [:D]

Mhm.. Og gjennomsnittlig, norsk ungdom er såå mye bedre enn britiske.. Riiight.. [8|]

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Mhm.. Og gjennomsnittlig, norsk ungdom er såå mye bedre enn britiske.. Riiight.. [8|]

HEHE[:)]
Og alle amerikanske unger er som de på Nanny 911 [:D]

Ja, for ikke å glemme Brat Camp. [8D]

Ja jeg mener at de er mer frekke i storbritannia..... og uvitende.
Så dere programmet om de unge mødrene som var samlet i et hus for å lære hvordan oppdra/behandle unger....

britiske ungdommer drikker f.eks mer enn norske. Det viser ihvertfall statistikken....

Men dere skrev ingenting om programmet og om de som er med......?!

Nei det er de ikke. syns det var en teit ting å si.....

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Ja jeg mener at de er mer frekke i storbritannia..... og uvitende.
Så dere programmet om de unge mødrene som var samlet i et hus for å lære hvordan oppdra/behandle unger....

britiske ungdommer drikker f.eks mer enn norske. Det viser ihvertfall statistikken....

Men dere skrev ingenting om programmet og om de som er med......?!

Jeg gleder meg til episoden av Jamies matrevolusjon der hun ene ikke har sett kokende vann før.. [8D]
De har ekstremt dårlig kosthold og lite kunnskap om mat der borte ihvertfall. Det sier alle engelskmenn jeg kjenner.

Nei det er de ikke. syns det var en teit ting å si.....

Ja, like teit som det du sa.

egentlig ikke, for det har jo vært ute i media om britiske ungdommer og hvordan de oppfører seg.
Jeg sier ikke at ALLE er sånn,men større prosentdel i forhold til Norge....

På måten du skriver på i første innlegg så får du det til å virke som om alle britiske ungdommer er som de i programmet og at det programmet representerer gjennomsnittsungdommen der.

jeg mener ikke at alle er sånn. men ja mener gjennomsnittsungdommene. Selvfølgelig ikke så voldsomt som de på tv.... for det er jo de verste som er funnet,det er jeg klar over.....

Men selv om dere er litt frekke med meg i denne tråden,så vil det ikke det si at alle norske er sånn....

På måten du skriver på i første innlegg så får du det til å virke som om alle britiske ungdommer er som de i programmet og at det programmet representerer gjennomsnittsungdommen der.

jeg mener ikke at alle er sånn. men ja mener gjennomsnittsungdommene. Selvfølgelig ikke så voldsomt som de på tv.... for det er jo de verste som er funnet,det er jeg klar over.....

Men selv om dere er litt frekke med meg i denne tråden,så vil det ikke det si at alle norske er sånn....

Yess... så du mener at gjennomsnittsungdommen er ca. sånn som de på programmet. Jaha... og med det bygger du meningen din på? Vært mye i england selv?

ORIGINAL: TonjeJenta

Yess... så du mener at gjennomsnittsungdommen er ca. sånn som de på programmet. Jaha... og med det bygger du meningen din på? Vært mye i england selv?

som skrevet før så bygger jeg på statistikker og faktaprogram om drikking og oppførsel til britiske ungdommer....
Og som jeg også skrev så mener jeg ikke at de er så dramatiske som de på tv.....

jaja... da vet vi hva du mener, så får jeg heller ha min mening og erfaring for meg selv [;)]

jaja... da vet vi hva du mener, så får jeg heller ha min mening og erfaring for meg selv [;)]

har du mye erfaring på britiske ungdommer?
Det er ikke det at dere har andre meninger enn meg som irriterer nå,men måten dere gjør narr av det jeg tror og mener.

Ja de ungene på det showet er noen skikkelig drittunger... Blir sjokkert, håper min sønn aldri blir sånn hvertfall..

Maten er vel også ganske ofte usunn der borte. Gikk på skole der en mnd og da fikk jeg en liten pose potetgull, sjokolade og brus til lunsj hver eneste dag, de fikk alle de andre på skolen også[:-]

Det er ikke det at dere har andre meninger enn meg som irriterer nå,men måten dere gjør narr av det jeg tror og mener.

Men helt ærlig Snuppo...
Er det ikke fryktelig dumt å komme med en sånn påstand som du gjorde i første innlegg her???
At britiske ungdommer er så jævla frekke og utakknemlige.
Du drar jo alle over en kam i begynnelsen av tråden og da er det ikke rart det blir reaksjoner.
Nytter ikke å sitte å være fornærma fordi folk tøyser litt med det.

Enig med deg at de britiske ungdommene de viser i den serien virker som noen frekke utakknemlige drittunger[;)]

ORIGINAL: leoleo

Men helt ærlig Snuppo...
Er det ikke fryktelig dumt å komme med en sånn påstand som du gjorde i første innlegg her???
At britiske ungdommer er så jævla frekke og utakknemlige.
Du drar jo alle over en kam i begynnelsen av tråden og da er det ikke rart det blir reaksjoner.
Nytter ikke å sitte å være fornærma fordi folk tøyser litt med det.

Enig med deg at de britiske ungdommene de viser i den serien virker som noen frekke utakknemlige drittunger[;)]

Det er jo bare en måte å snakke på..... skulle jeg heller skrevet "At NOEN britiske ungdommer er så jævla frekke og utakknemlige."?

Jeg sier også at det er menn i 40årene som er de frekkeste i trafikken,men mener ikke at alle er det. selv om jeg ikke sier NOEN...

ORIGINAL: Jet_82

Ikke noe å bry seg om [:)]

Er så typisk at folk skal henge seg oppi ting og misforstå med vilje bare for å skape krangel.

kverrulanter..... (ikke du altså,de andre) Jeg prøver bare å forsvare meg. De angriper.....

Er det ingen andre enn meg som har sett mange av de programmene om britisk ungdom??? Faktaprogrammer,ikke reality tv...

Er så typisk at folk skal henge seg oppi ting og misforstå med vilje bare for å skape krangel.

kverrulanter..... (ikke du altså,de andre) Jeg prøver bare å forsvare meg. De angriper.....

Er det ingen andre enn meg som har sett mange av de programmene om britisk ungdom??? Faktaprogrammer,ikke reality tv...

Vet ikke med deg, men jeg liker å basere min kunnskap på mer enn det jeg ser på tv. Og dokumentarer vinkles de også. Ses fra stortsett ett perspektiv. Så jeg hadde ikke inntatt slike holdninger som deg bare pga jeg har sett noen dokumentarer på tv som fremstilte det sånn..

Vet ikke med deg, men jeg liker å basere min kunnskap på mer enn det jeg ser på tv. Og dokumentarer vinkles de også. Ses fra stortsett ett perspektiv. Så jeg hadde ikke inntatt slike holdninger som deg bare pga jeg har sett noen dokumentarer på tv som fremstilte det sånn..

Hvis det hadde blitt skrevet en bok om det,hadde du trodd på det da? Statistikker er jo SKREVET ned....

Hvis det hadde blitt skrevet en bok om det,hadde du trodd på det da? Statistikker er jo SKREVET ned....

Nei, ikke ved å bare lese én side av saken.

Back
Topp