Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg og pappa var på butikken og handla istad, da han møtte ei bekjent som så på magen min og spurte om han skulle bli bestefar. Og jeg lover, ikke i hele mitt liv har jeg sett så stolt (kommende) bestefar! [:)][:D][:)][:D]
Har ikke sett pappa på omtrent en måned, tror jeg - gleder meg til å vise frem magen neste gang han er innom! Mamma ble imponert når hun var innom i påsken. [:)]
Første barnebarn på begge sider, så er ganske begeistret alle sammen, og pappa er nok veldig stolt over at det blir første gutt i familien også.
Va samen med pappa da æ kjente spark for første gang. Pappa satt ved siden av mæ å klimpra på gitaren da æ plutselig kjente spark. E hannes sjette barnebarn, men like stolt hver gang. Han va overbevist om at den lille likte gitar spillinga til bæstefaren sin og kommer til å bli musikalsk.
De er så søte de kommende bestefedrene altså!! Jeg fortalte faren min at både mannen og broren min hadde kjent at hun sparket. Og da hørte jeg i andre enden (snakket med han i tlf'en): ååå, kan du kjenne det nå... Han sa det litt sånn håpefullt[:)] Litt i det toneleiet at - jeg - vil - også - kjenne[:)] hehehe