Verdens søteste!

Chuma

Forelsket i forumet
Jaja, ihvertfall i min verden! ImageUploadedByBV Forum1433716124.121963.jpg

Edvin har blitt så stor så fort, det er helt vanvittig - jeg synes jeg akkurat satt her med positiv test, jeg! Nå suser han opp og ned gangene her med Brio gåvognen, like før han går selv! Det skal bli mye trim på meg i sommer, har jeg skjønt!

Ååå. Syns det er så godt når du skriver. Fulgte med deg når du gikk gravid :)

For en skjønning :)

Nydelig.

Og at du endelig fikk ham!

Søting. :)

Så nydelig!! :) Synes ikke det er lenge siden du fortalte at han hadde kommet til verden!

For en skjønn liten hjerteknuser :-) nyt tida ;)

Han er utrolig nydelig, Chuma! Et stort, lite mirakel :Heartbigred! Takk for sniktitten på gullgutten din.

Jaja, ihvertfall i min verden! Vis vedlegget 120601

Edvin har blitt så stor så fort, det er helt vanvittig - jeg synes jeg akkurat satt her med positiv test, jeg! Nå suser han opp og ned gangene her med Brio gåvognen, like før han går selv! Det skal bli mye trim på meg i sommer, har jeg skjønt!

Så fint å høre fra deg, og at vi får se at alt er bra med dere! :)

Han nærmer seg 10 mnd, 8 mnd korrigert. Så han er tidlig ute med å komme seg opp og frem i verden! (han har ikke lest boka om at premature ofte kan være sene i utviklingen! ;-)
Hihihi! Nei, det er ikke alle bøker som er så interessante for en liten gutt, og godt er det. :joyful: Myyyyye mye gøyere å løpe fra mamma`n sin tenker jeg. :D Han er utrolig nydelig, Chuma! Tusen takk for at du delte bilder av han, tenker ofte på dere. :Heartbigred

Back
Topp