verdens søteste kjæreste <3

Baby nr. 2

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
vi var nettopp på ferie i london.
og han viste jeg har hatt lyst på en tur i the eye lenge så han sa han hadde forhandsbestilt biletter så vi kanskje
slapp litt kø(trodde eg)
da vi hadde vert på sightsing så dro han meg inn på ticket office for london eye og viste noe på mobilen sin til
dama bak skranken.
dama smilte lurt og gav oss hver sin pose med konfekt og sa 'enjoy you're chocolate tasting'
'hæ, ka sa hu! trodde me sko i the eye eg!' (begynte å bli litt skuffa :/)
han bare lo og sa 'me ska det' ;)
så kom ei dama og ropte opp navn derav våre og ble bedt om å følge etter henne.
plutselig så hadde vi gått rett forbi køen! og var inni en sånn kapsel på the eye!!!
va skikkelig glad me slapp køen!!!!!
så fikk eg ein plass å sitta så begynte en dame å pakke ut av en koffert og ønsket oss velkommen til
sjokoladesmaking i the eye!!!!
ble kikkelig sjokka! wow hadde aldri trodd dette!
vi fikk et glass champange(jeg fikk vann i mitt glass)
damen forklarte masse om sjokoladene om hvordan de ble laga og hvilke smaker og så fikk vi smake mye godt og
noe ekkelt ;)
fikk forklart vi fikk 2 runder :)
2 runden da vi hadde kommet på toppen så stod han plutselig forran meg på et kne!!!!
han fridde!!!! <3 <3 <3
klarte nesten ikkje få frem et ord ble så tatt på senga! <3
klarte å stamme frem et JA! mellom hulkene!(grein så ein unge)
ham lo litt av meg og sa han hadde grua seg voldsomt til dette! ''tenk om du hadde sagt nei!''
da måtte eg le :p ''sjønne ikkje koss du kunne tenkt tanken eg kunne si nei til deg :p''
etter vi kom ned så fikk eg beskjed at nå skulle vi spise 3 retters middag og feire forlovelsen :p
han hadde booka bord på en kjempe flott resturag og fikk et nydelg måltid!!!!
kan ikkje tro det! hadde aldri trodd han sko finna på noe sånn men ble veldig glad :D
dette skrev han da vi publisere for facebook:
I knew Lovise wanted to go to the Eye of London so I pre-ordered a trip in it, but she didn't know that I had
ordered a surprise chocolate tasting in the Eye and a 3 course dinner afterwards. On the second rotation when we
came to the top of the Eye I dropped to one knee and asked the question :)
P.S beklage dialekt og skrivefeil. har dysleksi...
 
takk :) hehe hadde aldri trodd han sko jørr noe sånn, selv om vi hadde kjøpt ringer for 6 mndr siden så hadde eg ikkje peiling på at han sko jørr det når me dro på ferie ;) men kunne ikkje tenke meg noe annet nå <3 minne for livet absolutt!!! <3
 
For en herlig mann du har :) Gratulerer <3
 
Back
Topp