Verdens nydeligste! 3D bilde!

ORIGINAL: jemy

Naaaw, herlig bilde ja [:D]

Så uttrolig bra bilde!!!!! Dere kan sikkert nesten se hvem an ligner på allerede... Gleder meg til jeg skal... Synes ikke jeg fikk noe bra bilder forrige gang jeg var gravid, så håper det blir bedre denne gangen...

Ja, jordmora sa at han viste seg fram fra sine beste sider, så han er tydeligvis like fotogen som mora, hehe.. Ser at han har stor underlippe og dyp kløft under, så det har han nok etter meg.. Fra sida så man kinna godt, og der er han lik både meg og pappaen.. Nesa ser jo lik ut på alle små syns jeg da, men lurer på om han ikke er litt lik pappaen over øynene jeg.. Men de vil jo forandre seg litt for de ser jo store og dype ut når fjeset er så lite.. [:)]

nåååh, så skjønn [:)][:)]

Så nydelig [:D]
Men har han navlestrengen rundt seg?

Hvordan føltes det å se den lille på 3d?? skal jo i april jeg...vil gjerne høre hva jeg kan se frem til[:)]
Så bra at opplevelsen  var fiiin[:)]

ORIGINAL: Gizmonie

Hvordan føltes det å se den lille på 3d?? skal jo i april jeg...vil gjerne høre hva jeg kan se frem til[:)]
Så bra at opplevelsen  var fiiin[:)]

Her i Ålesund har de ikke så veldig gode apparater sammenlignet med feks Bergen.. Ser at bildene er litt annen kvalitet. MEN: Siden vår lille var veldig ivrig på å vise seg fram så fikk vi mange fine bilder som jeg i hvert fall var fornøyd med, og det var veldig tydelig og fint på skjermen. Video i 3D var mer stillbilder i rask takt, så det ble litt hakkete, men fint likevel. Vi får ettersendt CD med bilder i både vanlig og 3D, og videosnutter i vanlig slik jeg forsto det. Jordmora var helt super, tok seg god tid og sjekka både hjertet og størrelse på babyen siden jeg hadde litt spørsmål angående det. Vi kunne se tydelige ansiktstrekk og hender og bein, og den lille foten målte 5 cm fra storetåa til hælen! Fin opplevelse! [:D]

ORIGINAL: jemy

Naaaw, herlig bilde ja [:D]

Kjempe fint! kos med 3D[:D]

sukk,,,, sååååå fiiiin han er!!! Jeg tror nesten vi må på 3d ul jeg også.... synes bare det er så innmari dyrt! Men såå gøye bilder da!! Det er helt sikkert verdt det[:D]

Vakker var han!

Hællandussan!! Så fin han var, ser han har lekt med navvelstrengen? Bare lagt den over halsen som et sjal[;)]
Kjempe fin![:D][:D]

Å så artig at du fikk så bra bilde av ansiktet hans da! Man er jo bare så spent på hvordan babyene våre ser ut så da er det jo koselig å få en sniktitt og begynne å sammenligne trekkene. [:)]

Gleder meg veldig til neste tirsdag når vi skal få se prinsessa vår! Håper vi også får noen fine bilder av henne.
Har kjøpt scrapbook album til henne så tenkte sette inn ul bilder og dato for når vi var der, må være artig for henne å se når hun blir større. Bildet ditt er jo supert til det også!!

Back
Topp