Verdens minste problem

Stellematta var helt nøytral. Og jeg tviler på at babyen bryr seg.

Selv syns jeg utstyr kan tilpasses farger mamma'n liker. Jeg hadde likt rosa hadde jeg gjerne kjøpt rosa stelleunderlag om vi hadde fått en gutt. Nå liker jeg "guttefarger" best så blir det ei jente blir det mye "guttefarger" og "guttemønster".

Hvor kjøper man fine stellematter og er det dyrt? Er eneste jeg umiddelbart kommer på at vi trenger nytt. Ikke lyst til å arve/kjøpe brukt av det. Stellebord kjøper jeg gjerne på finn.no.

Det første jeg tenkte før keg så hva du spurte om var "åh den skulle vi hatt til lillebror" så nei, synes ikke den var for jentete! Heller mer unisex :-)

Synes ikke den var jentete, men så hadde ikke jeg problem med å ha bilstol til guttungen som var blå med oransje og røde blomster på. De er små babyer, er det ikke greit at de kan være litt søte og uskyldige? ;)

Syns ikke den var feminin.. men om du føler det så kan du jo heller bytte til noe du kanskje vil like bedre.. :)
Jeg må ha det merket. Plassen til matte på benken er 46*62 cm, som er på en prikk målet av denne matta, også er jeg ikke så glad i babyblått. Så tror egentlig denne er beste alternativ.

Stellematta var helt nøytral. Og jeg tviler på at babyen bryr seg.

Selv syns jeg utstyr kan tilpasses farger mamma'n liker. Jeg hadde likt rosa hadde jeg gjerne kjøpt rosa stelleunderlag om vi hadde fått en gutt. Nå liker jeg "guttefarger" best så blir det ei jente blir det mye "guttefarger" og "guttemønster".

Hvor kjøper man fine stellematter og er det dyrt? Er eneste jeg umiddelbart kommer på at vi trenger nytt. Ikke lyst til å arve/kjøpe brukt av det. Stellebord kjøper jeg gjerne på finn.no.
Jeg må ha dem litt smale og ikke superlange så det begrenser seg litt for meg, men denne har helt perfekte mål. Men de har suuupermange fine på babybanden.no og jollyroom.no :) Koster som regel 3-500 kr.

Jeg må ha det merket. Plassen til matte på benken er 46*62 cm, som er på en prikk målet av denne matta, også er jeg ikke så glad i babyblått. Så tror egentlig denne er beste alternativ.

Oki ja da er den jo veldig praktisk sånn sett:). Kan jo evt sy over et annet trekk/farge eller legge teppe oppå..

Jeg synes den fint kan brukes til gutt. I tillegg har man jo håndkle eller noe over.. Men.. Er du helt på å sende tilbake gjør du det. Er en typisk ting jeg ikke ville klart å slå meg til ro med.. Hehehe... :)

Jeg synes den fint kan brukes til gutt. I tillegg har man jo håndkle eller noe over.. Men.. Er du helt på å sende tilbake gjør du det. Er en typisk ting jeg ikke ville klart å slå meg til ro med.. Hehehe... :)
Nå har mannen kasta embalasjen, så da blir det den. Har funnet ut at det kanskje er prikkene som gjør den jentete.

Kjempefin uansett kjønn :) for å få så like bilder som mulig til virkeligheten anbefaler jeg å bruke ca 80% I lysstyrke på tlf og pc, samme gjelder print av bilder :)

Kjempefin uansett kjønn :) for å få så like bilder som mulig til virkeligheten anbefaler jeg å bruke ca 80% I lysstyrke på tlf og pc, samme gjelder print av bilder :)
Takk for tips!
Jeg har lagt den på plass på benken og der syns jeg den ble kjempefin! Helt perfekt!

Back
Topp