Verdens mest krevende foreldre?

Jeg forstår poenget i det bruk og kast samfunnet vi lever i, men ikke måten det er gjort på. Kunne kanskje tatt sånn på tomannshånd med familien tenker jeg, hvor de hadde snakket om at barnet har så mye bla bla. Det virker så upersonlig med en mail :P men jeg ville aldri bedt om kvittering på gavene til sønnen min, det er jo tanken bak en gave som bør gjelde uansett hva man får.

Hahahaha ikke navn på klær, fysj fysj, da blir jo barn kidnappet.... Hahahaha, er godt mulig det altså, men herregud :-P åhh dagens

:laughing025

Syns det er spesielt ja, uten at jeg har klikket på linken.

Ærlig talt man dikterer ikke hva andre skal gi i gave. Da kan de være uten!

Ikke barnets feil... :p
Hadde heller straffet foreldrene ved å gi gave uten kvittering. Barnet bryr seg jo ikke om kvittering :)

Hahahaha ikke navn på klær, fysj fysj, da blir jo barn kidnappet.... Hahahaha, er godt mulig det altså, men herregud :-P åhh dagens

Er faktisk advarsel for det her en stund. Da det gikk rundt en lokkemann. Forferdelig når en mann plutselig kommer og ser på lua hva du heter og sier da "Hei Kari, jeg kjenner mamman og pappan din jeg. Vil du sitte på med meg hjem til de? "

Nå har jeg ikke lest artikkelen enda da :p Men tenkte bare på dette her når jeg så det du skrev ;)

Er faktisk advarsel for det her en stund. Da det gikk rundt en lokkemann. Forferdelig når en mann plutselig kommer og ser på lua hva du heter og sier da "Hei Kari, jeg kjenner mamman og pappan din jeg. Vil du sitte på med meg hjem til de? "

Nå har jeg ikke lest artikkelen enda da :p Men tenkte bare på dette her når jeg så det du skrev ;)

Sant det, men å si det på den måten, da er det jo bare å bruke det inne da.

Men skjønner :)

Tja det har faktiskjedd, så vi har heller ikke htt navn påklærne tilsønnen før nå da..
Enig når det gjelder litt eldre barn - men når er en ettåring alene? Og ikke er de store nok til å skjønne den begrunnelsen den fremmede kommer med...

Enig når det gjelder litt eldre barn - men når er en ettåring alene? Og ikke er de store nok til å skjønne den begrunnelsen den fremmede kommer med...
Om du faktisk leser hva jeg skrev ser du jeg skrev jeg enda ikke hadde lest hva denne artikkelen tok utgangspunkt i. Kun det ene svaret jeg så her jeg reagerte på. Sto ingenting sist jeg sjekka henne jeg svarte at dette gjaldt en 1åring heller. Men helt klart. Ingen sender en 1 åring alene ut. Gjelder selvsagt eldre barn som går langs veien alene, skolevei eller bare til naboer i gata.

Mildt sagt lite sjarmerende etter min mening. Greit nok å komme med ønsker. Det gjør jeg ofte selv når de som skal gi gaver spør. Å be om kvittering fordi jeg trolig vil bytte gaven er langt over streken. Rett og slett sjokkerende! :woot:

Om du faktisk leser hva jeg skrev ser du jeg skrev jeg enda ikke hadde lest hva denne artikkelen tok utgangspunkt i. Kun det ene svaret jeg så her jeg reagerte på. Sto ingenting sist jeg sjekka henne jeg svarte at dette gjaldt en 1åring heller. Men helt klart. Ingen sender en 1 åring alene ut. Gjelder selvsagt eldre barn som går langs veien alene, skolevei eller bare til naboer i gata.
Jeg kommenterte generelt bare kidnapping med navn på klær, derfor kommenterte jeg deg blandt flere siden du forklarte faren ved det

Back
Topp