Foreldrene ønsker kvittering med gavene til barnets bursdag, hva synes dere?
http://www.dagbladet.no/2015/04/17/nyheter/utenriks/barn/bursdag/38745940/
http://www.dagbladet.no/2015/04/17/nyheter/utenriks/barn/bursdag/38745940/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ærlig talt man dikterer ikke hva andre skal gi i gave. Da kan de være uten!
Er faktisk advarsel for det her en stund. Da det gikk rundt en lokkemann. Forferdelig når en mann plutselig kommer og ser på lua hva du heter og sier da "Hei Kari, jeg kjenner mamman og pappan din jeg. Vil du sitte på med meg hjem til de? "Hahahaha ikke navn på klær, fysj fysj, da blir jo barn kidnappet.... Hahahaha, er godt mulig det altså, men herregudåhh dagens
![]()
Tja det har faktiskjedd, så vi har heller ikke htt navn påklærne tilsønnen før nå da..Hahahaha ikke navn på klær, fysj fysj, da blir jo barn kidnappet.... Hahahaha, er godt mulig det altså, men herregudåhh dagens
![]()
Er faktisk advarsel for det her en stund. Da det gikk rundt en lokkemann. Forferdelig når en mann plutselig kommer og ser på lua hva du heter og sier da "Hei Kari, jeg kjenner mamman og pappan din jeg. Vil du sitte på med meg hjem til de? "
Nå har jeg ikke lest artikkelen enda daMen tenkte bare på dette her når jeg så det du skrev
![]()
Nei det er sant. Hadde nok kjøpt noe jeg visste ville falle i smak hos barnet, som ikke stod på lista og uten kvittering eller byttelapp og gjerne pakke det ut ogsåIkke barnets feil...
Hadde heller straffet foreldrene ved å gi gave uten kvittering. Barnet bryr seg jo ikke om kvittering![]()
Hahahaha ikke navn på klær, fysj fysj, da blir jo barn kidnappet.... Hahahaha, er godt mulig det altså, men herregudåhh dagens
![]()
Er faktisk advarsel for det her en stund. Da det gikk rundt en lokkemann. Forferdelig når en mann plutselig kommer og ser på lua hva du heter og sier da "Hei Kari, jeg kjenner mamman og pappan din jeg. Vil du sitte på med meg hjem til de? "
Nå har jeg ikke lest artikkelen enda daMen tenkte bare på dette her når jeg så det du skrev
![]()
Enig når det gjelder litt eldre barn - men når er en ettåring alene? Og ikke er de store nok til å skjønne den begrunnelsen den fremmede kommer med...Tja det har faktiskjedd, så vi har heller ikke htt navn påklærne tilsønnen før nå da..
Om du faktisk leser hva jeg skrev ser du jeg skrev jeg enda ikke hadde lest hva denne artikkelen tok utgangspunkt i. Kun det ene svaret jeg så her jeg reagerte på. Sto ingenting sist jeg sjekka henne jeg svarte at dette gjaldt en 1åring heller. Men helt klart. Ingen sender en 1 åring alene ut. Gjelder selvsagt eldre barn som går langs veien alene, skolevei eller bare til naboer i gata.Enig når det gjelder litt eldre barn - men når er en ettåring alene? Og ikke er de store nok til å skjønne den begrunnelsen den fremmede kommer med...
Jeg kommenterte generelt bare kidnapping med navn på klær, derfor kommenterte jeg deg blandt flere siden du forklarte faren ved detOm du faktisk leser hva jeg skrev ser du jeg skrev jeg enda ikke hadde lest hva denne artikkelen tok utgangspunkt i. Kun det ene svaret jeg så her jeg reagerte på. Sto ingenting sist jeg sjekka henne jeg svarte at dette gjaldt en 1åring heller. Men helt klart. Ingen sender en 1 åring alene ut. Gjelder selvsagt eldre barn som går langs veien alene, skolevei eller bare til naboer i gata.