VErdens heldigste !

Opsideisi

Elsker forumet
Jeg har en litt tung dag , men tulla litt med det sånn at det ikke skulle bli så dårlig stemning hjemme .

Og så nevnte jeg for sambo at jeg hadde så lyst på shave-ice!

Og tror du ikke han heiv seg i bilen for å prøve å rekke Oslo City før det stenger ????? For å kjøpe Shave-ice !!!

Jeg ble helt på gråten jeg...(ja , jeg er litt hormonell i dag )

Så nå sitter jeg spent å venter !!!

-----

nå kom han inn døra med en svær shave-ice med blå drue og vannmelon !!!

HURRA !!!

ååååååååh godt å ha en som ønsker å glede[:D] gjett om jeg fikk lyst på det nam nam[8D]

Åhh så koselig gjort av han[:)]

Ååh, sånn skal det være!!!! Snill mann du har! [:)]

åååå så snilt av din kjære[:D]

vi sto på butikken i dag og jeg fikk soooo lyst på is, men fikk bare streng beskjed av sambo at nei, du får ikke is nå[&:][8D]

ååå så heldig du er!![:)] Min mann synst ikke noe om at jeg putter i meg noe som helst.. vertfall så lenge det inneholder sukker eller fett[:@]

ORIGINAL: *AhjerterK*

ååå så heldig du er!![:)] Min mann synst ikke noe om at jeg putter i meg noe som helst.. vertfall så lenge det inneholder sukker eller fett[:@]

ORIGINAL: *AhjerterK*

"Nå må du være sunn og tenke på babyen Kjære! Spis noen gulerøtter heller".
Jeg har sagt at får ikke jeg så får ikke han heller. Så han er flink å ikke spise no godt han heller. [:)]

Kjæresten min er veldig opptatt av ernæring , men er av den opfatning av at hvis man spiser maten kroppen trenger, så kan man kose seg etterpå :)

Spiser jo ikke shave-ice i stedet for middag ?

åååå nå fikk jeg lyst på shave ice!!!

ORIGINAL: Maja81

åååå nå fikk jeg lyst på shave ice!!!

Ja, dere kommer til å høre om meg og den shave icen frem til september ! Sist jeg var gravid hadde jeg lyst på det hver eneste dag , men fikk aldri tak i det. Men NÅ!!!

Shave Ice, vannmelon og jordbær er mine beste venner i graviditeten !

Gleder meg til jordbærsesong !!!

ååå ja jordbær nam nam, sist gang spiste jeg vannvittig mye jordbær hehe

unnskyld meg, men hva er shave-ice??? hehe [8D]

Det er supert, er på en måte som knust is som man har smakstilsetter med ulike smaker. nam nam...!!!

hørtes kjempegodt ut! vil haaaa!![:D] 

Back
Topp