Verdens dårligste mor

ORIGINAL: lundie

Offda! Du er hvertfall ingen dårlig mor for da ville du ikke hatt dårlig samvittighet for det.
Store snuppa mi falt også ned fra senga mens jeg sov. [&o] Hun var noen mnd eldre da, men alt gikk heldigvis fint! Og alt er helt sikkert fint med din lille også. De tåler mer enn vi tror! [:)]

signerer alt i denne jeg, samme skjedde med meg.. God klem til deg[:)]

Vet du..det kan skje ALLE! Og du er ingen dårlig mor! Absolutt ikke, kjære deg[:)]
De tåler mer enn man tror. Og det er så fort gjort at noe sånt skjer.

Men jeg signerer Sukkertopp over her og sier ring legevakten og hør hva de sier[;)]
Det er mye bedre å ha ringt! Ingen der som vil synes du er en dårlig mamma.
Du er bare en god mamma som gjør det[:)]

Skjønner veldig godt hvordan det er å ha en unge som bare griner og griner..for det gjør min også[&o]

Stor klem til deg

Dette kunne skjedd oss alle! Det er tusenvis av andre som det har skjedd med før deg, og på legevakta vil de ikke tro du er en dårlig mor for det. De har nok mange telefoner om dette. Ring de du og hør hva de sier. Vi er bare mennesker vi også, ikke roboter. Og ukesvis uten søvn tar på og spesiellt hvis de bare gråter og gråter.

Vet du, du er en fanætisk mamma for din lille, å helsesøster sa at slike type ulykker skjer svært ofte, å det går bort i mot alltid bra, de tåler mye mer en det ser ut som!

Tar av meg hatten for deg og dere som har kolikk barn eller barn som gråter mye,vi har hatt 10 timers gråting i dag, å det er bare i dag ikke ellers ,å jeg føler meg knust og utslitt og veldig vondt av min lille, så at du sovner på sofaen forstår jeg inderlig godt!

Ring legen i morgen du, å se om det er noe hjelp å få, vil tro alt e gått kjemfint!

Stor klem.

Tusen takk for masse fin tilbakemelding :D. Prøver å slå meg til ro med at det faktisk kan skje. Men klarer det ikke helt. Føler meg så elendig.

Husker ikke hvem som nevnte det med samboeren også kan hjelpe (som ikke var siktet til meg ;) ). Ja , men stakkar han mister hele selvtilliten selv :/. Han bare griner når han skal til samboeren også når han kommer til meg er han helt rolig(for en liten stund). Så stakkar samboeren måtte felle en tåre for han var så såret pga dette. Han vet ikke hva godt han kan gjøre for lillegutt også bare griner han hos pappaen :'(

ORIGINAL: Siljemor88

Vet du..det kan skje ALLE! Og du er ingen dårlig mor! Absolutt ikke, kjære deg[:)]

Men jeg signerer Sukkertopp over her og sier ring legevakten og hør hva de sier[;)]

Skjønner veldig godt hvordan det er å ha en unge som bare griner og griner..for det gjør min også[&o]

Stor klem til deg

Sånn du beskrev Mikkel i den "grine" tråden, det var akkurat som om du snakket om min. Og det er neimen ikke lett :(

Syns du høres ut som en god og omsorgsfull mor! [:)] forstår du blir lei deg. Håper han slutter å gråte så mye, kan bare tenke meg hvor færlt det er å høre på. Skjønner du blir sliten av det!! Og noen dårlig mor kan du ikke være. Da hadde du ikke blitt så lei det for gråten eller at han falt ned.
Sender en god klem [:)]

Du er ingen dårlig mor kjære deg!! Vil bare gi deg en stoor klem og håpe ting ordner seg snart!!! [:)][:)]

ORIGINAL: Ugla med julegullet

Neimen kjære lille du!!!

Du er ikke verdens verste mamma, men definitivt den beste mammaen ditt lille gull kunne hatt.

klart vi skjønner du blir sliten..og å sovne av på sofaen kunne vi da alle gjort!

Stor klem!

[:)]

Det er så godt å ha dere her [:)].. føler jeg meg ikke bra, gjør jeg definitivt det etter jeg har vært her inne..

Tusen takk igjen for gode ord[:)]

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

Stor klem til deg

Sånn du beskrev Mikkel i den "grine" tråden, det var akkurat som om du snakket om min. Og det er neimen ikke lett :(

Nei, det er virkelig ikke lett altså..[:(]
Sambo her også blir helt fortvila, siden mini bare gråter hos han, mens han roer seg bitte litt hos meg av og til.. Det skal ikke være lett[&o]

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

Stor klem til deg

Nei, det er virkelig ikke lett altså..[:(]
Sambo her også blir helt fortvila, siden mini bare gråter hos han, mens han roer seg bitte litt hos meg av og til.. Det skal ikke være lett[&o]

Off, synes så synd på samboeren [:(]... Vet ikke hva jeg hadde jort hvis han ALDRI hadde roet seg hos meg [&:]... Så da kan jeg tenke meg hvordan samboeren har det [&o]... Stakkar

Du er ingen dårlig mor for det om ikke du ammer :) Jeg måtte også gi meg for fikk det ikke til, jeg grein og grein fordi jeg ikke fikk det til og tok det som ett kjempe nederlag og følte meg kjempe mislykka, så fant jeg ut at jeg heller skulle kose meg og nyte tiden uten å stresse med ammingen og vi har det like godt selv om :)
En ting er sikkert å det er at du er ikke en dårlig mor selv om du må gi flaske, det er like mye kos det :) <3

Uff, kan ikke være noe god følelse å miste han ut av sofaen :( God det ikke gikk galt :)

Nyt tiden og kos deg masse :) <3

ORIGINAL: Frk.fredriksen

Du er ingen dårlig mor for det om ikke du ammer :) Jeg måtte også gi meg for fikk det ikke til, jeg grein og grein fordi jeg ikke fikk det til og tok det som ett kjempe nederlag og følte meg kjempe mislykka, så fant jeg ut at jeg heller skulle kose meg og nyte tiden uten å stresse med ammingen og vi har det like godt selv om :)
En ting er sikkert å det er at du er ikke en dårlig mor selv om du må gi flaske, det er like mye kos det :) <3

Uff, kan ikke være noe god følelse å miste han ut av sofaen :( God det ikke gikk galt :)

Nyt tiden og kos deg masse :) <3

Det føles bare sånn.. alle forventer liksom at jeg skal amme... og det er jo det jeg føler jeg ikke duger som mor for klarer jo ikke amme han engang... men ammer fra den ene siden og gir MME innimellom og har slått meg til ro me det...

Nei er en forferdelig følelse [:(]

Skjønner godt hva du mener :( alle forventer du skal gjøre det og tar det som en selvfølge :( Jeg pumpet å ga en del på flaske, men blei stressende det og siden jeg har begynt litt på skolen igjen.. går jo på skolen hver torsdag og 2 timer fredag :/ så blir vanskelig med pumping å sånn :(

jeg syns du er kjempe flink, og at du kan amme på ene siden er jo ett kjempe pluss :) <3

Sender deg masse klemmer

Du er den beste mammaen for babyen din kjære deg [:)] Du er nok ikke alene om å sovne med babyen på sofaen ,så ta det helt med ro. Dette er slik som skjer! De er så små og skjøre, men de tåler mere enn man tror. Ta en tlf til lege eller helsesøster for en sjekk, så har du gjort det [:)]

Amming er et sårt tema , men gjør det som fungerer best for deg. Man skal ikke amme for en hver pris. Sitter man å gråter pga smerte, har det gått for langt mener jeg. Så fortsett å kombiner mm og mme hvis dette funker bra [:)]
Snuppa mi spiste i hele går kveld og til slutt var det naturlig nok tomt.. så jeg måtte ty til en flaske mme. Følte meg nesten mislykka, men det er man jo ikke. Viktigste er at barnet blir mett og fornøyd ;) men hormonene i kroppen herjer med tankene våre!

Klem til deg [:)]

Skjønner godt hva du mener :( alle forventer du skal gjøre det og tar det som en selvfølge :( Jeg pumpet å ga en del på flaske, men blei stressende det og siden jeg har begynt litt på skolen igjen.. går jo på skolen hver torsdag og 2 timer fredag :/ så blir vanskelig med pumping å sånn :(

jeg syns du er kjempe flink, og at du kan amme på ene siden er jo ett kjempe pluss :) <3

Jeg prøver i allfall.. Men hvis du skal slutte å amme, hva gjør du med melken da? jeg sluttet jo å amme på den ene siden å det resulterte i brystbetennelse.. så hvordan gjorde du det?

ORIGINAL: Moffe79

Sender deg masse klemmer

Du er den beste mammaen for babyen din kjære deg [:)] Du er nok ikke alene om å sovne med babyen på sofaen ,så ta det helt med ro. Dette er slik som skjer! De er så små og skjøre, men de tåler mere enn man tror. Ta en tlf til lege eller helsesøster for en sjekk, så har du gjort det [:)]

Amming er et sårt tema , men gjør det som fungerer best for deg. Man skal ikke amme for en hver pris. Sitter man å gråter pga smerte, har det gått for langt mener jeg. Så fortsett å kombiner mm og mme hvis dette funker bra [:)]
Snuppa mi spiste i hele går kveld og til slutt var det naturlig nok tomt.. så jeg måtte ty til en flaske mme. Følte meg nesten mislykka, men det er man jo ikke. Viktigste er at barnet blir mett og fornøyd ;) men hormonene i kroppen herjer med tankene våre!

Klem til deg [:)]

Tusen takk for det.. Har ringt til legen men hun hadde ikke tid idag så skal ha tlf time litt seinere[;)] Jeg prøver å godta MME, men er ikke så lett [&:]

jeg pumpet bare vekk sprenget også forsvinner det gradvis, har jo litt melk enda men da må jeg klemme for å få det ut :) <3

jeg pumpet bare vekk sprenget også forsvinner det gradvis, har jo litt melk enda men da må jeg klemme for å få det ut :) <3

Da vet jeg det hvis nipelen blir sår igjen.. noen sa til meg det ikke var muligt [&:] Så ble litt nervøsen [&:]

Tusen takk for svar [:D]

Back
Topp