Verdens dårligste mor

huff da... stakkers deg og stakkers gutt... gikk det bra med han? De tåler ofte mer en man tror, men ofte lurt med en ekstra sjekk. jeg la fra meg storebror på senga da han var liten og akkurat da bestemte han seg for å snu seg for første gang noe som resulterte i en tur i gulvet... gikk heldigvis bra, men det gnager hardt på samvittigheten ja. Men er nok mer vanlig en man skulle tro (tror jeg)

ORIGINAL: nancy drew

huff da... stakkers deg og stakkers gutt... gikk det bra med han? De tåler ofte mer en man tror, men ofte lurt med en ekstra sjekk. jeg la fra meg storebror på senga da han var liten og akkurat da bestemte han seg for å snu seg for første gang noe som resulterte i en tur i gulvet... gikk heldigvis bra, men det gnager hardt på samvittigheten ja. Men er nok mer vanlig en man skulle tro (tror jeg)

Jeg tror det gikk bra [:(].. Hvordan vet jeg egentlig om det gikk bra... Han griner jo så mye fra før av :(.. Så kan liksom ikke tenke på det... Så jeg vett ikke[:(].. Ja har hørt mange episoder der di detter på gulvet, så tror det skjer alle.. Eller er det bare meg [:(]

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

Jeg tror det gikk bra [:(].. Hvordan vet jeg egentlig om det gikk bra... Han griner jo så mye fra før av :(.. Så kan liksom ikke tenke på det... Så jeg vett ikke[:(].. Ja har hørt mange episoder der di detter på gulvet, så tror det skjer alle.. Eller er det bare meg [:(]

det de sier er viktigs er at de skriker med en gang... altså ikke mister bevisthet. så kan man se om pupillene reagerer normalt og likt. enkleste er å få en lege til å vurdere det på legevakten. om legen mistenker noe eller er usikker på hva som bør gjøres henvises man til sykehus der eventuelt mr kan bli aktuelt...

og ja det er nok vanlig. ingen er perfekte, og om natten med kolikk unge kan det fort gå gale

Jeg ville nok sjekket det.

god klem

han mistet i allfall ikke bevistheten.. for han grein godt etterpå... tenkte jeg skulle kontakte legen ja, ang griningen og[:(]

han mistet i allfall ikke bevistheten.. for han grein godt etterpå... tenkte jeg skulle kontakte legen ja, ang griningen og[:(]

ja ta turen til legen, da føler du i hverfall at du har gjort det rette selv om det skulle vise seg å ikke være noe som helst gale

ja ta turen til legen, da føler du i hverfall at du har gjort det rette selv om det skulle vise seg å ikke være noe som helst gale

Er så lei meg [:(] Vet ikke om jeg tør si det til legen engang [:(] Di synes vel jeg er en drid sårlig mor :(

Er så lei meg [:(] Vet ikke om jeg tør si det til legen engang [:(] Di synes vel jeg er en drid sårlig mor :(

Å nei slik må du ikke tenke... si det som det er og da vil de jo også forstå at skrikingen også er et problem for dere... og jeg lover deg at du vil ha det bedre etterpå, ellers vil du ha dårlig samvittighet lenge

Du er ikke en dårlig mor, du må ikke si det!
Mye grining sliter på ALLE!
Håper ting ordner seg for deg.
Babyen til ei vennine av meg trillet på gulvet fra sofaen, det gikk helt fint.
hun var bare 3uker gammel.
Og det kan desverre skje den beste[:-]
Sender deg en stooor trøste klem.

Å nei slik må du ikke tenke... si det som det er og da vil de jo også forstå at skrikingen også er et problem for dere... og jeg lover deg at du vil ha det bedre etterpå, ellers vil du ha dårlig samvittighet lenge

Off, håper jeg får komme til fastlegen min i allfall [:(]... Men det er sånn det føles, å har ikke vågt å sagt det til noen [:(].. Men skal ringe i morgen

vet du hva, det er ikke unormalt at slike ulykker skjer, om det hjelper så kan jeg jo fortelle at jeg sklei i trappa med lillemor i armene her om dagen.

Hun datt ikke ut av armene mine, men i det jeg tok meg i mot, så dunket hun hodet inn i veggen. Datt når jeg gikk oppover, tørr ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg datt nedover! :S

Jeg foreslår at du gir lillegutt et lite bad i vasken, kanskje det hjelper på gråtingen :-)

ORIGINAL: Yfful

Du er ikke en dårlig mor, du må ikke si det!
Mye grining sliter på ALLE!
Håper ting ordner seg for deg.
Babyen til ei vennine av meg trillet på gulvet fra sofaen, det gikk helt fint.
hun var bare 3uker gammel.
Og det kan desverre skje den beste[:-]
Sender deg en stooor trøste klem.

Tusen takk for gode ord.. Det var vel di ordene jeg søkte etter :(...
Men føler meg så drid [:(][:(]
Tusen takk for klem [:)]

ORIGINAL: Frøken Lillan

vet du hva, det er ikke unormalt at slike ulykker skjer, om det hjelper så kan jeg jo fortelle at jeg sklei i trappa med lillemor i armene her om dagen.

Hun datt ikke ut av armene mine, men i det jeg tok meg i mot, så dunket hun hodet inn i veggen. Datt når jeg gikk oppover, tørr ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg datt nedover! :S

Jeg foreslår at du gir lillegutt et lite bad i vasken, kanskje det hjelper på gråtingen :-)

Prøver å bade han og det har hjulpet, men ikke idag [&:](det var ikke idag det skjedde altså)....
Å tar han under vasken når han har dritt bleier, men på stellebordet er den eneste plassen han er rolig [&:]... Å når vi skal legge oss er han rolig til ca halv 3 på natten...

Takk for du deler din erfaring.. Hjelper å høre at det ikke bare er meg det skjer med

Offda! Du er hvertfall ingen dårlig mor for da ville du ikke hatt dårlig samvittighet for det.
Store snuppa mi falt også ned fra senga mens jeg sov. [&o] Hun var noen mnd eldre da, men alt gikk heldigvis fint! Og alt er helt sikkert fint med din lille også. De tåler mer enn vi tror! [:)]

Uff, skjønner at du er lei deg! men du er IKKE en dårlig mor!!! Det kan skje med ALLE, at babyen faller ned, eller at man selv faller med babyen... Som flere sier, det går som regel bra, de tåler mer enn man tror![:)] Ta deg en tur til legen og få en sjekk, og snakk ut om at du er sliten, nevn at det er mye gråting, og at du blir sliten... Tror ikke det hjelper å sitte "alene" med følelsene...[:)]

Får du ikke til å amme - så ikke stress med det!!! Kanskje kan du pumpe litt til du ikke er sår mer?

Lykke til videre hos manuell terapaut[:)] Kan også anbefale kiropraktor!!

Neimen kjære lille du!!!

Du er ikke verdens verste mamma, men definitivt den beste mammaen ditt lille gull kunne hatt.

klart vi skjønner du blir sliten..og å sovne av på sofaen kunne vi da alle gjort!

Stor klem!

Det er ingen som kommer til å tenke at du er en dårlig mor på grunn av det fallet. Du er ikke den første mamman med kolikkbaby som har sovnet på sofaen, og samsoving på sofa er farlig.[&:] Hvis du derimot lurer på om babyen skulle vært undersøkt av lege, og nøler eller utsetter det fordi du er redd for hva legen skal tenke, da tror jeg det ringer litt flere alarmbjeller dessverre. Hvis det viser seg senere å ha vært noe, og du ikke ba om hjelp etter fallet...

Jeg ville bare ringt legevakten og hørt hva de tenker. De har hørt samme historie tusen ganger før, og det er ikke sikkert de vil at du skal komme inn for undersøkelse en gang. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.[:)]

Hello det er da mennskelig å feile litt. Sønnen min raste ned trappen med gåstol da han var 7 mnd... det var ikke helt kult men han er 15 år og har tillitt meg hi hi.. De tåler mer en vi tror, men jeg tror det er flere papper her som bør stille mer opp ( sikkter ikke til deg, men jeg legger merke til at mange begynner å bli slitne..) Ps du kommer til å le av dette om noen år da :)

ORIGINAL: Ugla med julegullet

Neimen kjære lille du!!!

Du er ikke verdens verste mamma, men definitivt den beste mammaen ditt lille gull kunne hatt.

klart vi skjønner du blir sliten..og å sovne av på sofaen kunne vi da alle gjort!

Stor klem!

[:)][:)]

Back
Topp