*ønskebaby*
Elsker forumet
*puff*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nancy drew
huff da... stakkers deg og stakkers gutt... gikk det bra med han? De tåler ofte mer en man tror, men ofte lurt med en ekstra sjekk. jeg la fra meg storebror på senga da han var liten og akkurat da bestemte han seg for å snu seg for første gang noe som resulterte i en tur i gulvet... gikk heldigvis bra, men det gnager hardt på samvittigheten ja. Men er nok mer vanlig en man skulle tro (tror jeg)
ORIGINAL: *ØnskeBaby*
huff da... stakkers deg og stakkers gutt... gikk det bra med han? De tåler ofte mer en man tror, men ofte lurt med en ekstra sjekk. jeg la fra meg storebror på senga da han var liten og akkurat da bestemte han seg for å snu seg for første gang noe som resulterte i en tur i gulvet... gikk heldigvis bra, men det gnager hardt på samvittigheten ja. Men er nok mer vanlig en man skulle tro (tror jeg)
Jeg tror det gikk bra [:(].. Hvordan vet jeg egentlig om det gikk bra... Han griner jo så mye fra før av :(.. Så kan liksom ikke tenke på det... Så jeg vett ikke[:(].. Ja har hørt mange episoder der di detter på gulvet, så tror det skjer alle.. Eller er det bare meg [:(]
han mistet i allfall ikke bevistheten.. for han grein godt etterpå... tenkte jeg skulle kontakte legen ja, ang griningen og[:(]
han mistet i allfall ikke bevistheten.. for han grein godt etterpå... tenkte jeg skulle kontakte legen ja, ang griningen og[:(]
ja ta turen til legen, da føler du i hverfall at du har gjort det rette selv om det skulle vise seg å ikke være noe som helst gale
ja ta turen til legen, da føler du i hverfall at du har gjort det rette selv om det skulle vise seg å ikke være noe som helst gale
Er så lei meg [:(] Vet ikke om jeg tør si det til legen engang [:(] Di synes vel jeg er en drid sårlig mor :(
.ORIGINAL: nancy drew
Er så lei meg [:(] Vet ikke om jeg tør si det til legen engang [:(] Di synes vel jeg er en drid sårlig mor :(
Å nei slik må du ikke tenke... si det som det er og da vil de jo også forstå at skrikingen også er et problem for dere... og jeg lover deg at du vil ha det bedre etterpå, ellers vil du ha dårlig samvittighet lenge
ORIGINAL: Yfful
Du er ikke en dårlig mor, du må ikke si det!
Mye grining sliter på ALLE!
Håper ting ordner seg for deg.
Babyen til ei vennine av meg trillet på gulvet fra sofaen, det gikk helt fint.
hun var bare 3uker gammel.
Og det kan desverre skje den beste[:-]
Sender deg en stooor trøste klem.
ORIGINAL: Frøken Lillan
vet du hva, det er ikke unormalt at slike ulykker skjer, om det hjelper så kan jeg jo fortelle at jeg sklei i trappa med lillemor i armene her om dagen.
Hun datt ikke ut av armene mine, men i det jeg tok meg i mot, så dunket hun hodet inn i veggen. Datt når jeg gikk oppover, tørr ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg datt nedover! :S
Jeg foreslår at du gir lillegutt et lite bad i vasken, kanskje det hjelper på gråtingen :-)