Verdens dårligste matmor. ;)

Attpåklatt1

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
Er så ufattelig kvalm for tiden at jeg tåler null niks før alt jeg spiser kommer i retur. Nå har det gått så langt at jeg i perioder ikke klarer å se på hunden vår en gang uten å spy, fordi jeg innbilder meg at han lukter vondt. (selv om han egentlig ikke gjør det) Syns så synd på den lille pelsdotten vår, for han er så glad i kos og vil aller helst ligge inntil meg på sofaen når jeg er dårlig. :puke_r

Tenk å spy av dette skjønne fjeset!IMG_3047.JPG

Hahaha. Jeg spyr iallefall ikke av å se på bildet :) Søt var han

Hihi, vi får mye rart for oss når vi er gravide!!
Søt var han hvertfall!! ;)

så søt! men skjønner hva du mener! vi har snakket om å kjøpe ny bil, men nå har mannen fått forbud av å snakke om det, for hver gang jeg tenker på eller snakker om ny bil forestiller jeg meg "ny bil-lukten" og brekker meg nesten. Helt absurd! :)

Slik er d med katta vår, og sambo på morgenen med dårlig ånde :p:p sitter på lege kontoret nå, håper di har noen mirakelkur og energi på boks:p

Helledussan så søt :-)

Noe så skjønt :)

Skjønner godt hva du mener,jeg slang bikkja her i huset i dusjen istad.. Hu har igrunn dusjet oftere enn normalt de siste ukene :P ALt med måte,selvfølgelig ;)

Og i morgen skal vi få en omplasseringshund,noe av det første han skal når han kommer i hus er å DUSJE!! :P

Back
Topp