verdens beste slankekur !!

rebekka87

Betatt av forumet
Slank av chilli nøtter ?
Skal vi tro på det ?

En nabo av oss mener at en kollega av han har slanket seg på chilli nøtter... tror dere at dette stemmer ? Jeg skulle mer enn gjerne gafflet innpå med chilli nøtter om jeg visste at det hadde en slankende effekt! Jeg vet at chilli er så sterkt at det kan virke forbrennende, men akkurat det med chilli nøtter setter jeg et spørsmålstegn ved! hva tror du ?!

Besøk gjerne bloggen min: http://fyllings.blogg.no

ORIGINAL: Lissyjane

Om han BARE spiser chilinøtter så. Chilien vil jo få forbrenningen i gang. Du kan jo se hva hver pakke inneholder av kalorier. En pakke til hvert måltid, fem ganger for dagen er jo sikkert mye mindre kalorier enn han pleide å få i seg.

hehe!! :) ja du har et poeng der... men off... kjenner jeg blir kvalm av tanken !:S MAn kan jo ikke overleve på noe sånt!:S

Den skulle jeg også likt og vist om virker[;)]

Kanel setter i gang stoffkiftet[:)]

er jo sykt mye kalorier i nøtter så DEN tviler jeg sterkt på, selv om han bare spiser det- hehe[:D][:D]
men å ha chilli, kanel og karri i mat er veeeldig gunstig dersom man slanker seg[:)][:)]

Du KAN jo i prinsippet slanke deg på alt da, er bare snakk om mengden! Hvis man spiser 2 pakker, eller 8 stk, av den Freia Påskeegg er man under 2000 kalorier... [8D] Hvis man bare skal gå på energi inn og energi ut. 

Du blir sikkert tynn, men du får jo ikke i deg næring, da forsvinner musklaturen og du blir slapp og får hengerumpe[8D]

Det er det dummeste jeg har hørt. Ja, du går ned i vekt av krydder, men det skal MYE til for at det skal øke forbrenningen! Og som flere over her nevner så inneholder nøtter veldig mye (sunt) fett, så du kan iallfall ikke spise en pakke til hvert måltid.

Tror man blir rimelig råtten i magen av å leve på kun chilinøtter.

ORIGINAL: Sin

Det er det dummeste jeg har hørt. Ja, du går ned i vekt av krydder, men det skal MYE til for at det skal øke forbrenningen! Og som flere over her nevner så inneholder nøtter veldig mye (sunt) fett, så du kan iallfall ikke spise en pakke til hvert måltid.

Tror man blir rimelig råtten i magen av å leve på kun chilinøtter.

skal endel til, av diverse krydder ja, men feks. litt kanel er med på å stabilisere blodsukkeret osv. Så absolutt ikke dumt med et lett kanelstrø over musliblandingen feks[;)]

Back
Topp