Verdens beste sjef ..

Så deilig d må være å få så positiv reaksjon :)

Så deilig da! Blir nok ikke like koselig for min del å fortelle det....Da jeg bare har vært i jobben i fire uker, men sånn er det nå bare.. :)

å jooo, sjefer kan bli sure... men det vil si en uprofesjonell sjef, sånn som jeg har :P fortalte i januar til henne pga alle undersøkelser eg måtte på, og d var baaare sure miner. Fikk bare høre hvor synd d var på de som måtte være på jobb når eg måtte til legen... høhø. gleder meg til denne gangen ;)

å jooo, sjefer kan bli sure... men det vil si en uprofesjonell sjef, sånn som jeg har :p fortalte i januar til henne pga alle undersøkelser eg måtte på, og d var baaare sure miner. Fikk bare høre hvor synd d var på de som måtte være på jobb når eg måtte til legen... høhø. gleder meg til denne gangen ;)

Ja, det kalles å være uprofesjonell , å slik skal det IKKE være.

Men de kan ikke nekte deg heller å gå til legen :)

Ja, det kalles å være uprofesjonell , å slik skal det IKKE være.

Men de kan ikke nekte deg heller å gå til legen :)
nei, og ihvertfall ikke når d er svangerskapsrelatert... :) Satser på at hun har hatt en flott sommerferie å sånn, og kanskje reagerer anderledes denne gangen :P

Så godt når sjefen er positiv. Min og syns det var flott! Men hun har god erfaring med gravide på avdelingen vår. Kommet 16 barn på 2 år nå! ;)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Passelig alder å få barn på da :) Etter at jeg er fylt 30 skal jeg ikke ha flere barn!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så godt at hun tok det fint :-) gruer meg til å si det til sjefen, da jeg skal bytte arb.plass.. Er lærling, og skal over til en annen plass enn jeg er nå! Men har jo krav på lik permisjon som fast ansatt og går oppå, så det må vel gå fint.. Lurer bare på hvordan jeg skal si det? :-/

... Fortalte sjefen i dag at jeg er gravid . Hun ble hoppende glad , hun fikk gåsehud og frysninger da jeg fortalte det , så hun tok det kjempe lett :) Huuuurra!!

Så bra:):)

Back
Topp