¤Stines86¤
Glad i forumet
I dag i halv 7 tiden våkna jenta mi, men klarte lure i henne litt melk så hun skulle sove litt til. det funket bra det så jeg gikk inn i senga! der fant jeg DEN STØRSTE EDDERKOPPEN EVER!!den kom krypende ut fra puta mi. jeg så bare skyggen! Gjett om jeg fikk angst! fikk på lyset men den var vekk!
Fant frem støvsugeren å begynte å flytte på senga. Trengte greit å støvsuges ja! like greit! men fant ikke edderkoppen! Jeg var trett å ville jo sove, så jeg tok med meg alt å gikk ut på sofaen å la meg. fikk ikke sove så jeg sendte melding til sambo!! sa bare at jeg hadde sett en svær edderkopp å at jeg kom ikke til å sove der inne før den var funnet!! samme hva!!
En halvtime senere var sambo her! Han hadde glemt et kort til jobben så han skulle hente det. å me det samme så hjalp han meg!! i stede for å stå i kø en time tilbake til jobb, så venter han til den verste tiden er over!
så nå har han støvsugt å snudd opp ned på hele soverommet!! jeg er så overlykkelig!
Han fant edderkoppen og! i kleshaugen min [&:][&:][&:][&:][&:] legger klærne mine i sakkosekken jeg har på rommet.
Han var ikke i tvil om at det var den jeg hadde sett! den var virkelig svæææær! hvis du holder tommelen og pekefingeren sammen så får du størrelsen!! så ekkelt!! jeg eg bare glad den er funnet.
Han fant en liten også. Gleder meg til snuppa skal hvile igjen for det skal jeg også!! I SENGA MI!!
Er bare så glad i sambo nå!! Hadde aldri overlevd alene!!!!
Fant frem støvsugeren å begynte å flytte på senga. Trengte greit å støvsuges ja! like greit! men fant ikke edderkoppen! Jeg var trett å ville jo sove, så jeg tok med meg alt å gikk ut på sofaen å la meg. fikk ikke sove så jeg sendte melding til sambo!! sa bare at jeg hadde sett en svær edderkopp å at jeg kom ikke til å sove der inne før den var funnet!! samme hva!!
En halvtime senere var sambo her! Han hadde glemt et kort til jobben så han skulle hente det. å me det samme så hjalp han meg!! i stede for å stå i kø en time tilbake til jobb, så venter han til den verste tiden er over!
så nå har han støvsugt å snudd opp ned på hele soverommet!! jeg er så overlykkelig!
Han fant edderkoppen og! i kleshaugen min [&:][&:][&:][&:][&:] legger klærne mine i sakkosekken jeg har på rommet.
Han var ikke i tvil om at det var den jeg hadde sett! den var virkelig svæææær! hvis du holder tommelen og pekefingeren sammen så får du størrelsen!! så ekkelt!! jeg eg bare glad den er funnet.
Han fant en liten også. Gleder meg til snuppa skal hvile igjen for det skal jeg også!! I SENGA MI!!
Er bare så glad i sambo nå!! Hadde aldri overlevd alene!!!!