Verdens beste mamma/mormor!

*Mama*

Gift med forumet
Hun vil kjøpe søskenvognen til oss! Så vi må bare finne ut hva vi vil ha. (har egentlig funnet den[:D]) så får vi den i Aug. [:D] Det vil si at vi trenger ikke å selge High Trek vognen som vi er så glad i og det vil si at vi får da tre vogner. En carena trille, hightreken kombi m/bilsete og dobbelvogn! Supert vis vi har hver sitt barn med oss. Eller en av de små er på besøk og en enkelvogn er med, så slipper vi å trille på dobbelvogn med et barn.[:D]

Så snill mamma du har....[:D][:D][:D]
Sånne skulle det vært flere av ja...

ORIGINAL: LouisVuitton

Ååå så utrolig snillt av mammaen din da![:)][:)]

Ps: I morgen kommer vi hjem i igjen til bææægen, så da må vi finne en dag vi kan finne på noe[;)]

Den er jeg med på! Var fint vær her, litt overskyet på dagen i dag men håper det kommer seg til søytemai![:D]

Skikkelig mormor.... veldig snill. Det må jo være kjempe greit.[;)]

Hun skulle likt å sett alt det fine dere skriver.. Hadde vel sprudlet i mormoren da ja![:D]

ORIGINAL: *Mama*

Ååå så utrolig snillt av mammaen din da![:)][:)]

Ps: I morgen kommer vi hjem i igjen til bææægen, så da må vi finne en dag vi kan finne på noe[;)]

Den er jeg med på! Var fint vær her, litt overskyet på dagen i dag men håper det kommer seg til søytemai![:D]

ja på søytemai har jeg bestilt sommervær så det skal det bli, dermed basta!

Hva er planen for den dagen? Vi skal ned å se på toget, møte på plassen der hele familien ser toget, rusle i byen og se, spise is og så rusle hjem. Da kommer det et vennepar med en som er likegammel som Christell på grillings..

ORIGINAL: Camillasen

Skikkelig mormor.... veldig snill. Det må jo være kjempe greit.[;)]

snille mamman din[:D]

Hun vil kjøpe søskenvognen til oss! Så vi må bare finne ut hva vi vil ha. (har egentlig funnet den[:D]) så får vi den i Aug. [:D] Det vil si at vi trenger ikke å selge High Trek vognen som vi er så glad i og det vil si at vi får da tre vogner. En carena trille, hightreken kombi m/bilsete og dobbelvogn! Supert vis vi har hver sitt barn med oss. Eller en av de små er på besøk og en enkelvogn er med, så slipper vi å trille på dobbelvogn med et barn.[:D]

Så snill mamma du har kjempekjekk det der altså

Eg kommer til og huske 1årsdagen til Christell det er faktisk på min 30årsdag hehe såg d nå netopp

Hva er planen for den dagen? Vi skal ned å se på toget, møte på plassen der hele familien ser toget, rusle i byen og se, spise is og så rusle hjem. Da kommer det et vennepar med en som er likegammel som Christell på grillings..

jeg har fått det for meg at det er leeenge til 17.mai, så jeg har ikke planlagt den dagen enda jeg. Christian skal ha Angelica,men jeg har sagt at jeg vil møte de og være litt med de den dagen. Har blitt invitert på 17.mai lunsj med noen venner så tenker jeg blir med de hvis ikke jeg skal være med det nye mannebeinet som jeg sikler litt på da.

jasså.. hvem er dette beinet? alder? person nr? rulleblad? osv! bla opp!!![:D]

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

Så snill mamma du har kjempekjekk det der altså

Eg kommer til og huske 1årsdagen til Christell det er faktisk på min 30årsdag hehe såg d nå netopp

hehe.. kommer til å huske din 30års dag jeg nå![:D]

Back
Topp