Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AB
Det er nok ikke så veldig orginalt. Men jeg elsker Caffe latte med vanilje. Og da skal det være en skikkelig caffe latte med masse melkeskum!! Jeg er nokså kresen på melkeskummet og på kaffe generelt[8D]
kos deg med kaffen[:D]
ORIGINAL: Tekanna
ORIGINAL: AB
Det er nok ikke så veldig orginalt. Men jeg elsker Caffe latte med vanilje. Og da skal det være en skikkelig caffe latte med masse melkeskum!! Jeg er nokså kresen på melkeskummet og på kaffe generelt[8D]
kos deg med kaffen[:D]
Strengt talt skal det vere lite mjølkeskum på ein Latte, virkar meir som du bestillar ein "Caffe Latte med vanilje og ekstra skum", og det du eigentleg ber om er ein Cappuchino.
Er faktisk ikkje nokon skilnad i smak på Cappuchino og Caffe Latte. Einaste skilnaden er mjølkeskummet, som det skal vere mykje av på cappuchino og heller lite av på ein Latte. Og det er som då er skilnaden på dei to. Og det går fint an å bestille ein Cappuchino med vaniljesirup. [:)] Då veit baristaen meir nøyaktig kva du vil ha, og alle vert fornøgde.
(ja, eg jobbar som Barista. Og vert grundig irritert på kunder som "liksom" har peiling på kaffi, bestiller noko, og kjefter meg huden full fordi dei får tilsynelatende noko heilt anna enn kva dei bestilte... Som mannen som bestilte ein Kaffi Mocha med karamell. Og etterpå kjefta på meg fordi det var sjokolade i kaffien hans..... gaaaaaaad!.)
Skal eg ha kaffi med smak er eg stor fan av Amaretto-sirup. (Amaretto er til vanleg ein mandel-likør).
ORIGINAL: bøggi2
iskaffe er veldig godt. Ta litt vannilje is, 3-4 isbitter, kaffe og kaldt melkeskum.. Gjene med litt sjokoladesaus..
Kaffe moca.
Det er jo som kaffe late bare du har sjokolde oppi... bruker hakke opp kokesjokolade litt i bund før kafen og litt på toppen [:)][:)]
Nam nam...