verdens beste JM :D

TulleHøna

Forumet er livet
åh! jeg er så glad i jm!!!! det jobber to damer på senteret jeg har hun ene fast da, hun samme jeg hadde sist. men begge to gjør alt de kan for å hjelpe!
jeg ringte ned nå for å bestille UL jeg vil gjerne ha det før vi forteller alle. jeg klarer liksom ikke å slappe av mtp blødningene osv.
åjada! jeg kunne godt komme inn i dag hvis jeg var veldig bekymra!!
men jeg sa jeg gjerne kunne vente til neste uke! og det var heller ikke noe problem :D
hun syns ikke jeg er teit eller hysterisk eller noe som helst! andre bare rister på hodet å sier , du har vært på ul, så nå må du bare slappe av å la ting gå sin gang.

nevnte jeg at de bare tar 300  for ultralyden ? :P

wiiiiii! glede seg (og grue seg) til neste fredag ::D

Så bra da! :)

Jeg hadde en fantastisk jordmor sist, men hun gikk av med pensjon nå i sommer :( 

Også så heldig at de har ul apparat der da! Det har de ikke hos oss :)

Å så bra!! Skjønner deg godt jeg at du vil være sikker.. Så bra de har ul-apparat der og at de er så imøtekommende.. Da kan du bare glede deg og føle deg trygg på å få hjelp når som helst resten av svangerskapet. :) Det går nok fint skal du se.. krysser for deg til neste fredag, og masse lykke til!! :)

Høres ut som du har en snill jordmor!

Og er jo ikke negativt at de har ultralyd der også. Skulle ønske min jordmor eller lege hadde det..

Håper at dette er de samme damene jeg skal få gå til i Sandefjord ;)

Tulle Høna: Er dette jormødrene i Sandefjord? Hvis det er de... kan du dra til de før du har vært hos legen eller har du vært hos legen din? 

Jeg lurer også på hvor du bor der de har så fantastisk jordmor :D

Back
Topp