Verdens beste bursdag :)

Gratulerer med forlovelsen!!![:D]

Takk takk [:D][:D]

Synes det er rart at dere har forlovet dere hvis han ikke vil gifte seg Nica??? Forlovelse er jo en slags ventetid før bryllupet?!

Synes også han kan fri til deg Misin. Vi skal vel gifte oss sommeren 2007 hvis alt går som planlagt. Er jo en stund til men ser ingen grunn til å ikke forlove seg!

ORIGINAL: Nica

Nei, han vil vil ikke gifte seg meg meg sier han... Skjønner ikke helt hvorfor, vi har jo vært forlovet i 2 år... Men kan jo håpe han forandrer mening...[;)]

Menn er rare der, dere venter jo en liten sammen og det binder dere mer sammen en et papir gjør [;)]

Gratulerer, gratulerer, gratulerer! Du har masse å glede deg til. Jeg og min kjære var forlovet i litt over 1 år før vi giftet oss, og vi trengte tiden til planlegging etc. Nyt tiden, den er helt fantastisk, og tro meg, det er SUPER HYGGELIG OG FINT å vært gift!

Gratulerer igjen!

GRATULERER!

Gratulerer såååå mye!!! For en dag!!! [:D]

[:D][:D]Gratulerer så masse[:D][:D]

Gratulerer[:)]

gratulerer så MASSE:)

Gratulerer - både med dagen og med forlovelsen og med "mamma" sagt for første gang - det må ha vært en herlig dag!! Selv er jeg ganske nyforlovet (9 dager nå...) og jeg svever ennå!!

GRATULERER!!! For en heerlig dag! [:D]

For en fin bursdag, gratulerer så massse[:)]

for en fantastisk dag!! gratulerer så masse-masse!![:)][:)][:)][:)]

Gratulerer så mye! For en hærlig dag det må ha vært!

Åååå så koselig!!

Gratulerer så masse panterinne!!

Heldige du!! For en fantastisk dag du må ha hatt!!! Gratulerer så mye med forlovelsen og at Sander sa mamma [:D][:D]

Back
Topp