Verden smiler:-):-):-):-)

MTDC

Forumet er livet
VIP
I dag får vi endelig reise hjem, vi får låne/leie pumpe på hs og jeg produserte plutselig nok mat til tre måltider på en runde med pumpa:):):) Er så glad og lykkelig for at alt ordner seg denne gangen:) Sist greide jeg å bygge opp produksjonen til 60 ml på det meste, nå har jeg 90 ml allerede på dag tre:) Skal virkelig gjøre alt jeg kan for å slippe mme/flaske-styret denne gangen:)
 
I dag får vi endelig reise hjem, vi får låne/leie pumpe på hs og jeg produserte plutselig nok mat til tre måltider på en runde med pumpa:):):) Er så glad og lykkelig for at alt ordner seg denne gangen:) Sist greide jeg å bygge opp produksjonen til 60 ml på det meste, nå har jeg 90 ml allerede på dag tre:) Skal virkelig gjøre alt jeg kan for å slippe mme/flaske-styret denne gangen:)

Så kjekt å lese dette!! :) Gleder meg på dine vegne :) God tur hjem og lykke til videre med amming og melkeproduksjon, du er jonskikkelig godt i gang nå :) :)
 
Så godt å høre! Ble skikkelig glad på dine vegne nå. :)
 
Så utrolig bra!! Har aldri fokusert så mye på ant ml jeg - det er jo fettinnholdet som er viktigst. Men det høres absolutt ut som det skal ordne seg! Blir godt å komme hjem nå tenker jeg..:)
 
Så utrolig bra!! Har aldri fokusert så mye på ant ml jeg - det er jo fettinnholdet som er viktigst. Men det høres absolutt ut som det skal ordne seg! Blir godt å komme hjem nå tenker jeg..:)
Blir lett litt fokus på det når det jeg hadde var så alt for lite sist;-)


Dere er så gode, jenter! <3 Fantastisk å ha noen som er i samme båt å dele ting med:)


Fytti så godt å komme hjem til storesøster!<3 Hun var stoltest i verden og skulle bare kose og hjelpe til med babyen hele tiden:) Og når babyen skrek trøstet hun henne! Ble ikke tatt like vel imot første gangen jeg skulle legge babyen til brystet, da, det var jo MIN mamma;-) Men andre gangen var det helt greit:) Ammingen gikk forresten kjempefint i kveld, så jeg satser på å amme frem til jeg eventuelt blir mer sår igjen.. Har pumpet nok til to måltider, så om ho er sulten og jeg plutselig ikke greier så er vi sikret:) En lettelse å ikke trenge å stresse med maten:)

Legger ved et bilde av stolteste mammaen til fineste jentene;-)
 
Der var bildet, ja;-)
 

Vedlegg

  • 1360785086440.jpg
    1360785086440.jpg
    34,4 KB · Visninger: 26
Så koselig bilde, skjønne jenter :) Herlig med stolt storesøster :)
 
Hele familien delte plutselig seng i løpet av natta og storesyster som vanligvis er vanskelig å vekke om morgenen hoppet opp da hun hørte baby var våken og måtte ha ny bleie<3 Det her er over all forventning<3
 
Back
Topp