Verden raser bare sammen…

Boondocker

Flørter med forumet
Jadda… Her sitter jeg med en bil som har gått til helvette, og lånet ikke ferdig nedbetalt.

Starter på jobb om en uke…. Klarer ikke å fatte og begripe hvordan jeg skal klare å komme meg til og fra jobb + bringe/hente ungen min i barnehagen på disse timene….

Verden min raser rett og slett sammen.

Helt rådvill..

Da starter du med å ringe forsikringsselskapet for å sjekke hva forsikringen dekker.
Sist bilen vår kollapset totalt (før vi fikk bil nummer to) fant vi ut at forsikringen dekket leiebil så lenge bilen var på service.

Vanligvis når man har lån på en bil så er det krav til en viss mengde forsikring, vi må ha full kasko+. Da dekker forsikringen leiebil så lenge bilen er på verksted. Den dekker også alt mulig som kan komme til å feile bilen uten at det er vanlige slitedeler

Håper det løser seg med leiebil :Heartred hvis det blir problematisk kunne kanskje barna blitt hentet med en venn noen dager mens du venter på bil? Vet du hvor lang tid det vil ta å reparere den?

Finn ut om det er en forsikringssak. Her var bilen vår i en ulykke og hele verden raste sammen. Når det kom litt på avstand og vi hadde hørt fra forsikringsselskapet så så vi lys i andre enden. Vi står fremdeles uten bil, men vi vet det ordner seg

Back
Topp