Verden motarbeider meg........

ozon

Gift med forumet
Begynte på skolen igjen idag... Har desverre en avdelingsleder som ikke liker meg fra før av.. Og når jeg i tilegg ble gravid, midt inni et skoleår.. Hadde hun enda mindre sansen for meg.. Hadde store problemer med kvalme i starten, og var sykemeldt nesten 2 måneder.. Men jeg var fast bestemt på å fullføre året.. Så jeg kom tilbake og fikk bedre karakterer enn det jeg hadde før.. Etter å ha sittet i møte med avdelingslederen å fått beskjed om at dette kom jeg aldri til å klare..

Sliter litt med helsa nå.. Bekkenløsning har begynt å melde sin ankomst, og jeg har en del ryggproblemer fra før av, noe en graviditet ikke hjelper på akkurat..

Blir bare så frustrert at de ikke en gang gidder å prøve å tilrette legge dette for meg for at jeg skal klare å fullføre et år til.. Trodde virkelig at de egentlig var pliktet til dette.. Nei, alle lærerne er ikke sånn. Flere av dem er veldig hyggelige og prøver å hjelpe så godt de kan.. Men enkelte gjør det beste de kan for at det skal bli vanskeligest mulig for deg å klare det....

Arrrrrrrg!!![:@] Blir bare så frustrert.... Må bare øse ut litt til likesinnete som forstår....
 
Du får bare stå på, det går nok bra, vettu [;)]

Lykke til!! [:D]
Håper lærerne forstår at du virkelig ønsker å klare dette!
 
Prøv å ikke ta til deg det negative, men det positive. Dette ordner seg skal du se.[:D]

Godt å ha dette forumet da så du kan få ut litt aggresjon.....[:@]
 
Det kommer til å ordne seg, det vet jeg. Har en helt fantastisk type som står bak meg og støtter meg..! Men det er utrolig godt å få ut litt agrresjon her jah.. her er det likesinnede som forstår. Og av og til hjelper det veldig bare å få det ut[:)]

Takker for all støtte[:)]
 
Du har krav til og få ting tilrettelagt for deg. Jeg er 17år og gravid og skal gå på skole... Detta må du gå videre med, for du har full krav på og fortsette på skolen selv om du venter en baby. Om du får ordnet med skolen at du følger alle fag, leverer det som skal leveres, men ikke alltid være på skolen, få lekser tilsendt hjem til deg. Det har jeg fått ordnet, bare att det blir fakset... Stå på videre, om ikke det hjelper, går du rettensvei. Sandra
 
Får håpe alt går bra:)
 
Takker natalie!

Har du og termin i november?
Kjekt å se noen andre i samme situasjon[:)]

Nei, kommer ikke til å gi meg med dette. Det er helt feil. Men heldivis har jeg fått en kjempe grei kontakt lærer så det ordner seg nok. Var jo tross alt bare første dagen...
 
Hei! Hvor gammel er du? Går du på VDG eller høyere utdanning? Det er godt og kunne snakke med noen som er i samme situasjon ja.
Ja, jeg har termin den 24:)
 
Hej[:)] Joah, det er det! Er 18, blir 19 24 nov[:)] Har begynt litt på ny, så jeg går siste året på videregående..

Det var du som hadde termin på min bursdag[:)]

Hva går du på?
 
Jeg gikk på hestelinje, men nå skal jeg gå ett 5 timerskurs i uka for og ikke helt dette ut av systemet. Jeg lurer også på en ting, altså, jeg synes liksom jeg er så liten i forhold til det andre rundt meg er, har ikke lagt på meg mer enn 7 1/2 kilo.. Men dem sier at man legger mer på seg på slutten av svangerskapet..
 
hei, jeg må bare si det, at jeg la på meg ca 8 kg hele svangerskapet....så jeg var veldig liten jeg også
 
Hest....så gøy!! Til og med noen med samme interesser her også.. Det er ikke verst..

Legger på meg ca 2-2 1/2 kg for hver kontroll... Men det varierer veldig fra person til person.. Men det gik en stund før jeg overhodet la på meg noe som helst..
 
Oki.. Daså, får liksom litt så angst for at det er noe galt, men alt er bare bra når jeg er på kontroll... Egentlig glad jeg ikke har lagt på meg så mye, er så mange som sier, du er så "fin gravid".
Jeg ga fra meg hesten min i går, han blir borte ett helt år, huff, første gangen jeg gjør det.. Har hatt han siden han var føll, ridd han inn selv osv.. Har du hest ennå??
 
Det er helt i orden det! Det er ganske mye arbeid, det kommer så mye ann på hvordan hestens gemytt er, tror ikke det skal være noe problem, jeg råder hvertfall og tenke nøye igjennom det. Husk de første årene er det bare utgifter, ville kjøpt meg en/ei 3 åring.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt meg en vellært hest, som du kan lære mer av, også tenke videre på kanskje sette føll på hesten du har eller kjøpe. Det er ganske spennede, men det krever MYE jobb med dem. Også koster det med vaksiner osv... Men det er noe du husker for resten av livet ditt, de flrste mnd demmers er så utrolig... Og den tiden dem lærer mest. Hesten min steiler på komando, galopperer like fort som jeg løper (ikke med stor mage) han går løs osv.. Ikke horsemanship trent, bare noe jeg fikk lyst til.. Jeg har ridd siden jeg var 1år, og er 17 år nå. Har hatt en del hester på for og slikt, så vet at det er godt og ha med seg masse erfaring med andre (vriende hester) før du skaffer deg en ung en.

Detta jeg skriver nå, blir kanskje litt hultertilbulter.... hehe.. svar meg gjerne
 
Hei th|na,

jeg må bare kommentere denne læreren din jeg. Det går ikke ann!!!!!!!! Vi lever i 2005, og hun skal tilrettelegge situasjonen for deg, slik at du kommer deg gjennom. Jeg blir så provosert når mennesker i maktposisjoner bruker sin autoritet feil... Jeg ville tatt et møte med rektor jeg, og fortalt henne hvordan hennes ansatte behandler elevene sine. Ofte er det lurt å gå til sjefen!

Lykke til!
 
Rektor er ikke så mye bedre, men holder på å få ordnet ting via kontaktlæreren min.. Gir meg ikke, for sånn så det er nå skal det ikke være!!
 
Nei, det er ikke så ille, det skal jeg være enig i:) Trodde liksom jeg kom til og legge på meg masse jeg
 
Back
Topp