Verdas beste svigermor!

Tekanna

Forumet er livet
Sommerfuglene
Eg les jo støtt og stadig om besteforeldre og svigerforeldre som aldri tek ansvar eller stiller opp eller nokon ting.

Og eg kan med handa på hjartet sei at eg synst me er heldige eg, som har so fantastiske flotte foreldre på båe sider som allereie no stillar opp for oss.

Men dette innlegget var mest eit skryteinnlegg for mi fantastiske og flotte svigermor.

Svigermor har fødselsdag i dag, men likevel tenkar ho på alle andre.

Sendte ho ein bursdagsmelding på morgonkvisten og ønska ho til lykke og håpte ho hadde ein fin ferie i dalum.

Og so spurde ho rett og slett om me hadde dyne til vogna. (Som ho forresten sponsa). Nei, det hadde me ikkje. So då fann ho ut at det skulle ho kjøpe i dag. (og ho har sikkert hamstra meir kjenner eg ho rett....:P).

Eg vert i alle fall utruleg glad for slike små ting i kvardagen.

Og i november so giftar systra til sambo seg. So då fann svigermor like godt ut at då kunne ho sponse hotell-opphaldet vårt på hotellet som middagen skal vere. Sidan me då har ein liten ein, som gjerne treng pupp og svevn. Me hadde jo ikkje hatt noko problem med å sponse hotellet sjølv, men me seier jo sjølvsagt ikkje nei takk til eit slikt tilbode.

Eg elskar verkeleg den dama! Det er jo sjølvsagt og so mykje meir eg kunne skrive, men det får halde for denne gonga.

(Svigerfar er koseleg han og, men etter at både han og kjærasten presterte å sei at alkohol ikkje var farleg under svangerskapet, so ja, vel, nei. vrangstrupa, er det dei kallar det?)

Godt og høre at du har en så god svigemor [:)]
Har det jeg og[:D] 

så hyggelig da! :) så snill svigermor du har :D Man må ta vare på de rundt seg , :D

Godt å høre at det er flere som har snille svigermødre [:)]

Min svigermor har strikket klær til den lille, kjøpt vogn til han, og om hun kommer over noe som hun liker så bare MÅ hun handle til han [:D] Og om det er noe jeg ønsker å spise når jeg er hos dem drar de bare ut og handler det til meg...  (Men vafler, det måtte jeg ordne selv, for det får hun visst ikke til.... Ellers er hun bare helt rå på kjøkkenet!)

Så hyggelig svigermor er da!

Jeg synes mine svigers er flotte de også! De tenker hele tiden på oss og den lille, hvordan vi har det osv og de hjelper alltids til når det er noe. Uheldigvis er mine foreldre i Norge og jeg i England. Skulle ønske avstanden var litt mindre nå, men det stopper hvertfall ikke dem i å helpe til da! Her kjøpte min Mamma omtrent ALLE babyklærne vi trengte fra fødsel til 3 mnd og Pappa kjøper barnevogna [:)]

så supert med sånne svigerforeldre!! Min svigermor er ikke så bidragende når det gjelder ting.. men tror ho gleder seg veldig til å bruke tid sammen med barnebarnet sitt.. Min mor derimot stiller opp med mye småting av utstyr. Syns d er like stas hver gang det dukker opp en strømpebukse eller andre ting. Må nevnes at min mor og stefar (stefar som står for arbeidet) for tiden bidrar med sprenging og borring av vei og tomt til vårt kommende hus.. pluss sprengstoff og atl som trengs til det.. DET blir ikke få tusen til sammen.. betyr så mye at familie hjelper til :) :)

ORIGINAL: *smiley86*

så hyggelig da! :) så snill svigermor du har :D Man må ta vare på de rundt seg , :D

Sign![:)]

så heldig du er... Ho har kjøpt to bodyer og to par sokker,ellers så har ho dratt å kjøpt vogn og bilsete og alt mulig pga ho fikk alt veldig billig.. Tror visst det er sine barn føles det som.. ho jakter på alt som er billig,og bare samler opp pga det er billig. [&:]

Back
Topp