Veranda - innebygget?

MammanTeOlai

Forumet er livet
Vi har en knøttliten veranda som vi skal utvide ganske mye. Har veldig lyst til å ha en del innebygget med sofa og slikt, sånn at man kan sitte der hvis det regner etc.
Noen her som har det eller har sett noen interiørbloggere som har det? Vil gjerne se bilder eller nettadresse. [:)]

D er deilig.... bygd tak over vår veranda i år, med en hel vegg med vindu i ene enden... har ikke tatt bilder ennå, ikke ferdig med maling å slikt.... På sikt blir d nok lekkert når alt er ferdig slik jeg har tenkt....

Vi vurderer å lage noe tilsvarende på den ene enden av vår veranda etterhvert!
Men da med glassvegger og skyvedør f.eks....

ORIGINAL: Shopoholic

Vi har 4. Den ene på 40kvm er det tak over, og i løpet av noen uker er sideveggene på plass med vinduer.
Kjøkkenterassen er bare halvtak over da, den skal fikses neste år med glass på tak og vegger [:)]
Gled deg, jeg elsker og kunne sitte ute uansett vær [:D] Bare og pakke på seg i tepper!

Så herlig! Har du ikke bilder da? [;)]

Tusen takk for svar alle sammen!

Oi, det ser ut som det blir knallfint småsmurf! [:)]

Er det bare meg som missforstår? Tenker at når det er tak OG vegger er det ikke ute lenger, da er det er nytt rom [8D]

Vi har tak over deler av verandaen på hytta, det er deilig å kunne sitte ute selv om det regner ja [:)]

Back
Topp