Vepsestikk

ToGo

Glad i forumet
Hei, jeg ble i dag for første gang i mitt liv stukket av veps. Kan dette ha noen negativ innvirkning på baby i magen? Går fint med meg, men jeg blir jo litt bekymret. [emoji219]
 
Au! Jeg har aldri hørt at det skal være farlig for babyen i magen. Jeg tenker at hvis det går bra med deg, går det nok bra med baby. Ville kanskje vært mer bekymret hvis du hadde vært allergisk. Men jeg er hverken lege eller sykepleier, så kanskje lurt å høre med noen helsefaglige hvis du er bekymret[emoji4]
 
Jeg prøvde å google litt og det er trolig ikke farlig hvis jeg selv ikke blir dårlig. Hvis det skulle være helt kriiise for oss gravide å bli stukket av veps, er vel dette noe vi burde ha hørt om?
 
Aldri hørt om, og tenker som deg.. Vi hadde nok hørt noe om det om det var veldig farlig..
Synes det høres mer skummelt ut dersom du får allergisk sjokk, men virker ikke som om det er noe problem hos deg..?
 
Ingen allergisk sjokk her. Fikk mitt første vepsestikk i dag, så da vet jeg at jeg tåler det. Svir litt rundt stikket, men det overlever jeg. Har selvsagt fått en del trøst av mannen da [emoji4]
 
Back
Topp