Vepsestikk

Sorland

Forumet er livet
Da har Oliver bitt stukket av en veps på leggen [&:]....var såvitt brodden var inni huden. Enn så lenge så ser det bra ut, og håper det forblir slik.

Skjønner ikke når den kom seg inn her heller, for har ikke hørt noe summing rundt her....kan jo ha vært halvdød når Oliver klarte å krabbe over den.

uff stakkar lille Oliver. De halvdøde er jo verst siden de har litt mere gift har jeg hørt. Du får passe på og følge med han. det er jo ikke så lett å si om de små tåler stikk når de aldri har fått det før.
 hvis du har eddik ville jeg tatt på det. det sises skal gjøre susen. har aldri prøvd det sjøl men.

[:)][:)][:)]

Eddik har vi ikke. Lest flere kjerringråd og selvfølgelig har vi ikke noe av det som trengs i hus. Kun isbiter. Har ikke hovnet opp noe særlig, men en ser hvor stikket var.

Hvis han reagerer på d, så blir han veldig rød og hovner opp med en gang. Kan også bli hardt rundt stikket.

Garantert en halvdød veps han har kommet bort i. Adrian var på tur å plukke opp en med fingra her om dagen, før j plutselig så hva han ville "leike" med. Da var j rask på pletten du [:D]

Masse god bedring til Oliver!

Stakkars Oliver[&o]
Vepsene er skikkelig ekkle nå,jeg har seriøst angst for de!! Hyler,skriker,vifter og springer[8D]

God bedring til lillegutt[:)]

ORIGINAL: Mildrun

Stakkars Oliver[&o]
Vepsene er skikkelig ekkle nå,jeg har seriøst angst for de!! Hyler,skriker,vifter og springer[8D]

Fikk jo nesten se det når dere var på ferie her [;)], bare da skrek du ikke. Og er når en vifter med armene at de stikker for da føler de seg truet. Sikker lett for meg å si som ikke er redd veps.

Men virker ikke som det er noe som plager Oliver, krabber rundt her som en propell, vil nesten tro det ikk hadde vært noe godt om det gorde vondt.

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: Mildrun

Stakkars Oliver[&o]

Fikk jo nesten se det når dere var på ferie her [;)], bare da skrek du ikke. Og er når en vifter med armene at de stikker for da føler de seg truet. Sikker lett for meg å si som ikke er redd veps.

Men virker ikke som det er noe som plager Oliver, krabber rundt her som en propell, vil nesten tro det ikk hadde vært noe godt om det gorde vondt.

Haha...Måtte prøve å beherske meg da[;)]
Bra det ser ut som Oliver ikke har reagert på det da[:)]
Er jo på en måte greit å finne ut nå om de får noen allergisk reaksjon....Tro det eller ei,selv med vifting og løping fra vepsen ble jeg ikke stukket før for 4 år siden[:)] Da visste jeg ikke om det kom en skikkelig reaksjon,men det det gikk bra[:)]

ORIGINAL: Caroline1989

Huff. Stakkars Oliver. Får håpe det går bra da [:)]

Back
Topp