Veps!!

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Fytti rakkern åsså!

Jeg er jo livredd de forbanna insektene, og i dag har jeg måttet få mannen til å drepe 5 stk på under en time. Og dem er overalt ute og. Kan ikke gå en tur uten å bli forfulgt. Jeg blir gal..

Har dere noen gode draps triks?
Tror jeg skal begynne å ta med meg en avis når jeg går tur...

Svigerfar har elektrisk fluepiske. Svimeslår bare vepsen da, så en må tråkke på den eller noe etterpå.

Mer plaget med klegg her og de er grusomme. Fire stikk på et ben av å plukke rips i hagen.

Fytti rakkern åsså!

Jeg er jo livredd de forbanna insektene, og i dag har jeg måttet få mannen til å drepe 5 stk på under en time. Og dem er overalt ute og. Kan ikke gå en tur uten å bli forfulgt. Jeg blir gal..

Har dere noen gode draps triks?
Tror jeg skal begynne å ta med meg en avis når jeg går tur...

Du får kjøpe deg sånn elektrisk fluesmikker :hilarious: Så kanskje du får vekk de fleste vepsene. Hvis ikke andre ser at du går med det så ser du mer sporty ut for at det ser ut som du går tennisrekert :hilarious:

Enig i at kleggen er verre, den er heldigvis ikke her.
Men kryr av veps! Både jeg og eldste ble stukket i går.
Har laget et søt gugge oppi en avkuttet brusflaske, ligger noen døde veps oppi der nå men skulle gjerne sett at det var flere[emoji6]

Enig i at kleggen er verre, den er heldigvis ikke her.
Men kryr av veps! Både jeg og eldste ble stukket i går.
Har laget et søt gugge oppi en avkuttet brusflaske, ligger noen døde veps oppi der nå men skulle gjerne sett at det var flere[emoji6]

Hva blander du oppi der da? Skulle gjerne ha fått vekk veps og diverse her også o_O

Du får kjøpe deg sånn elektrisk fluesmikker :hilarious: Så kanskje du får vekk de fleste vepsene. Hvis ikke andre ser at du går med det så ser du mer sporty ut for at det ser ut som du går tennisrekert :hilarious:
Haha.. god idé!!

Her er det MYE av både veps, klegg og bier. :( Kommer de inn så ender det ofte med at jeg smekker de med det nærmeste bladet el. som jeg finner. Prøver å jage de ut, men de er rett og slett for dumme til å finne veien ut igjen.

Er visst sykt mye veps i år pga varmen, og det merker vi veldig godt. Gutta har fått mange stikk i sommer, kan ikke lenger gå barbent på plenen.

Her er det MYE av både veps, klegg og bier. :( Kommer de inn så ender det ofte med at jeg smekker de med det nærmeste bladet el. som jeg finner. Prøver å jage de ut, men de er rett og slett for dumme til å finne veien ut igjen.

Er visst sykt mye veps i år pga varmen, og det merker vi veldig godt. Gutta har fått mange stikk i sommer, kan ikke lenger gå barbent på plenen.

Like irriterende når man kjører bil og det plutselig har kommet en flue inni bilen mens man kjører. Har oppe vinduet nesten helt nede og flua skjønner fortsatt ikke hvordan den kommer seg ut o_O Da blir jeg paff :hilarious:

Her er det mye klegg. Har hatt med meg fluesmekker på trilletur. [emoji39]

En venninne har testet denne vepsefellen i dag, kom sykt mye veps oppi! Blandes i en bolle og settes ut: IMG_5612.jpg

Håper det er den røde for det tror jeg har mye i skapet :hilarious::hilarious: ahha

Men butikken er ikke langt unna så :p

Hun hadde brukt den blå, men regna med den røde også funka :)

Back
Topp