Venusberget

fruluna

Forumet er livet
De siste dagene har jeg fått så vondt i venusberget.. Har ikke hatt det før, så jeg lurer på hva det kommer av..

Noen av dere andre som har det?

Har ikke merket noe til dette, men "synker" ikke magen når det nermer seg fødsel? Kanskje babyen ligger lenger ned nå?[:)]

kan det være bekkenløsning du kjenner. Det er i hvertfall der jeg kjenner min bekkenløsning mest.

Har hatt bekkenløsning lenge nå, men aldri kjent det der før.. Men kanskje det er det ja.. [&:]

Også kaldt skambeinet [;)]

he eh. Åja nå er jeg med... Jeg har hatt bekkenløsning store deler av svangerskapet og da har jeg hatt til tider store smerter i "venusberget". Men etter magen sank (har termin i dag) har jeg fått konstant vondt, så det kan vel være begge deler tenker jeg. klem...

Æsj det blir bare vondere og vondere, og jeg har skikkelig vondt for å gå nå.. [&:]
Skal til jordmora på mandag, så da får jeg spørre henne..
Tror egentlig ikke babyen har snudd seg for godt heller, for hun er jo så vill inni der [:)]
Ikke føler jeg at magen har synket heller.. Fortsatt en skikkelig fotball.. he he

Mine bekkenløsningsmerter sitter forresten derfra og litt oppover mot magen. Dette er visst fordi mange av musklene har feste helt der nede. Var hos fysioterapauten i går, var hun som sa det[:)]
"symfysen", som hun sa, blir mer væskefylt og blir da mer bevegelig... Slik var det i alle fall med meg.
Nurket mitt har ikke festet seg med hodet ned enda i alle fall! Har flere dager i romjula blitt sparka så nedover at jeg roper til. Gjør så himla vondt[&:]
Men i natt tror jeg h*n har snudd seg igjen, sparkene er litt høyere i dag[:)]

Back
Topp