Ventrikkel septums defekt. VSD

veldigspent

Første møte med forumet
Jeg har verdens nydeligste sønn på 4 mnd.
Oliver heter skatten min.
Da Oliver var en dag gammel oppdaget de en bi-lyd på hjertet hans, han ble sendt til hjertelege og vi fikk da vite at han ble født med VSD.. Dette er et hull i hjertets skillevegg. Frem til i dag har han sluppet å bruke medisiner.
Vi var på en kontroll i dag og fikk beskjeden at hans venstre side på hjertet er større enn hans høyre, hullet har strekt seg- ettersom han har vokst og vi må nå gi han medisiner 3 ganger daglig. Rikshospitalet er informert og vi venter på å høre fra de om en evt oprasjon. Jeg vet dette ikke er "farlig" eller dødlig.. men mammahjertet gråter store tårer likevell.. Jeg er redd. Er det noen som kanskje har vært borti dette her? Noen med kjennskap til dette?
 
Jeg har ingen kjennskap til det, men ville bare si at jeg håper og krysser alt med deg.. <3>
 
Jeg vet desverre heller ikke noe om det. Kan du ikke få noe mer svar på sykehuset? Må være skikkelig tøft at lille skatten har det slik. Håper virkelig det går bra, og at det blir bra for dere. Stooooor klem og masse omtanke :)
 
Når Vincent var 2uker fant de bi.lyd i hjerte hans. Vi ble sendt til barneklinikken d han va 4mnd. Når vi kom opp dit sjekket de han, og da var bi.lyden vekke. Så er ganske trist å høre det med din sønn:( ønsker dere lykke til! <3 skal tenke masse på dere:)>
 
Ufff dette er trist, godt det ikke er noe livsfarlig i hvertfall. Men kjenner godt til den følelsen, krysser fingre for at alt går bra og at det blir fikset snart :)
 
Back
Topp