Venting.....

mammamoren

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Det er fælt å vente. Venter på å bli verre i formen emoticon , venter på første ul 15.juni, venter på 12 uker, venter på magen, venter på legetime, venter på jordmortime, venter på 2.termin, venter på 3. termin.... venter på fødsel!!! Uff..... jeg blir gal av å vente. Dagene går så seint!!! Synes jeg har vært gravid i evigheter, og i morgen først er jeg 5 uker emoticon hehe.... hva gjør man i ventetiden? noen som har noen fine nettbutikker for baby som jeg kan kikke på i mellomtiden?

med første mann var det så mye å finne ut av og så mye man trengt. Har funnet ut at vi trenger bare et stellebord og en ny vippestol, også må lillegutten få juniorseng, ellers har vi jo alt! Så er jo ikke mye å planlegge en gang mens man venter.....emoticon
 
Jeg aner ikke,  synes og tingene går kjempe sent...
Har endel opppusnings prosjekter som skal være i boks før babyen kommer...
ellers prøver jeg å konstentrere meg om feks 17 mai, sommerferie i danmark osv
 
Jeg har en haug med eksamner for tida så jeg rekker ikke fokusere så mye på det. Håper bare formen holder igjennom alle :P
 
jeg hater virkelig hater denne ventingen og tiden fram til de magiske 12 ukene. Skulle bare ønske jeg var der nå så jeg visste om alt var bra eller ikke. Jeg får bare mer og mer redselen og dårlig følelse på at det kommer til å gå galt igjen... 
 
Jeg også synes tiden går såååååååååååå tregt, kunne så gjerne tenkt meg å hatt den lille nå;)

jeg skal ta fagprøve snart, så der går jo tiden litt fortere, også går vel ferien litt fort(håper jeg) og da er mann snart hallveis;)
 
Back
Topp