venting er ikke min ting!!!!!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
fikk i phone i julegave an gutta mine,men den var forsinka..

nå har den vert i oslo siden 7 i morrest,og så står det at de ner stuck pga været! haha,her er det stråledne vær,i stavanger altså......

meeen står atdne blir levert i dag......

jeg blir sprø av å vente på UPS el hvem som kommer å banker på min dør,i dag el i morgen!

jeg har det fælt,sant!??

hihi ikke bare bare å vente på noe godt[8D][:D]

ORIGINAL: ohBaby!

nå har den vert i oslo siden 7 i morrest,og så står det at de ner stuck pga været! haha,her er det stråledne vær,i stavanger altså......

jeg blir sprø av å vente på UPS el hvem som kommer å banker på min dør,i dag el i morgen!

jeg har det fælt,sant!??

Min kom til oslo den 23., men det står samme melding enda hos meg og.[8D]
står på tnt sine sider at de leverer til posten, som kjører den ut til privatpersoner. Og hos posten kan den spores med samme sporingsnr. Men posten har ikke overtatt min enda iaffal.

ORIGINAL: Arianne SmartASS

omg!!!

men hva leveringsdato står det da?? står dagens dato på levering på min... åsså står det : ADVERSE WEATHER CONDITIONS,stått det siden den ankom oslo i morrest........ og det er UPS ikke tnt,aner ikek åssen det funker med ups,men tnt leverer på døra her,gjorde allefall det med maccen min!

jeg har det fælt,sant!??

Min kom til oslo den 23., men det står samme melding enda hos meg og.[8D]
står på tnt sine sider at de leverer til posten, som kjører den ut til privatpersoner. Og hos posten kan den spores med samme sporingsnr. Men posten har ikke overtatt min enda iaffal.

ringte dem jeg,hehe,tålmodig?!!! nope..

den kommer på døra i morgen,men her må jeg sitte og vente,for ups har ingen tlf i bilene de kan ringe meg med... jess..da sitter jeg pent inne i hele morgen ooooog venter.... men hva gjør man ikke for en i phone?!!

men hva leveringsdato står det da?? står dagens dato på levering på min... åsså står det : ADVERSE WEATHER CONDITIONS,stått det siden den ankom oslo i morrest........ og det er UPS ikke tnt,aner ikek åssen det funker med ups,men tnt leverer på døra her,gjorde allefall det med maccen min!

Det sto senest 29. i en eller annen mail jeg fikk.

Jeg sporer den hos tnt, og de mottok den på lillejulaften[8D] så står det "på vei til kunde", men så forsinkelse pga bad weather..[8|]

står også "melding til apple-kunder" på tnt.no, at de leverer til bedrifter mellom kl. da og da, og at pakker til private leverer de til posten, som igjen leverer de ut til kunden mellom kl. da og da. Den som lever får se.[8D]

Hakke vært dårlig vær i oslo idag heller, det er nesten det værste.. Da er det dårlig gjort å skylde på det! Snødde biiiiiittelitt sånn koselig julesnø i tre-tiden idag, liksom.. 

Back
Topp