Ventetråden....

lenemor

Forumet er livet
Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som bruker denne ventetiden på å bestille ting til babyene... hva går dere og venter på?

Selv har jeg bestilt denne;

Dette er bok for barnets første år.. har svangerskapsdagboka i samme serie, og er veldig fornøyd med den.

Ellers har jeg holdt meg i skinnet, og har ingenting annet i bestilling (for øyeblikket...)

ORIGINAL: lenemor

Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som bruker denne ventetiden på å bestille ting til babyene... hva går dere og venter på?

Dette er bok for barnets første år.. har svangerskapsdagboka i samme serie, og er veldig fornøyd med den.

Ellers har jeg holdt meg i skinnet, og har ingenting annet i bestilling (for øyeblikket...)

Den har jeg allerede kjøpt (jobber jo i bokhandel så den var i hus nesten i samme øyeblikk som jeg testa positivt[8D]) Er kjempefornøyd med den, synes det er koselig med ei litt "annerledes" babybok jeg.

Har ingen bestillinger inne for øyeblikket, men regner med det kommer etterhvert som jeg får tid til å surfe litt igjennom nettsidene...[8|]

ORIGINAL: Pelota

Den har jeg allerede kjøpt (jobber jo i bokhandel så den var i hus nesten i samme øyeblikk som jeg testa positivt[8D]) Er kjempefornøyd med den, synes det er koselig med ei litt "annerledes" babybok jeg.

Har ingen bestillinger inne for øyeblikket, men regner med det kommer etterhvert som jeg får tid til å surfe litt igjennom nettsidene...[8|]

Egentlig lenge siden jeg bestemte meg for den jeg også (svangerskapsdagboka hadde jeg bestilt uka før jeg testet positivt.. og da trodde jeg at jeg ikke ville ha behov for den på flere måneder..), men jeg hadde tenkt å ønske meg den til bursdagen min.... helt til jeg fant ut at jeg ikke hadde tålmodighet til å vente så lenge! [;)]

Skal gå ned på bokhandlaren å sjå etter den boka i morgon. Eg har sett etter slike bøker, men har ikkje funne nokon eg er førnøygd med. Takk for tipset[:)]

Denne boka har jeg og forelska meg i [;)] Er kjempe fin, men har ikke kjøpt den enda. Koster jo ikke mer enn 249,- på bokhandelen. Synes ikke det er så galt jeg..... Skal kanskje ha Anne Geddes' "Mine fem første år" også. Den er kjeme fin den og. Og så blir det sikkert et rent fotoalbum også...[:D] Må ha plass til MASSE bilder fremover [:D]

ORIGINAL: Nøste77

Denne boka har jeg og forelska meg i [;)] Er kjempe fin, men har ikke kjøpt den enda. Koster jo ikke mer enn 249,- på bokhandelen. Synes ikke det er så galt jeg..... Skal kanskje ha Anne Geddes' "Mine fem første år" også. Den er kjeme fin den og. Og så blir det sikkert et rent fotoalbum også...[:D] Må ha plass til MASSE bilder fremover [:D]

Den koster 249 om du bestiller den direkte fra forlaget; http://www.schibstedforlagene.no/barnogung/forforeldre/articles/artid170.html
og de sender den portofritt! [:D]

ORIGINAL: Gullungen i magen

Jeg har ikke bestilt noe på nettet jeg... Hadde nok vært moro, men det er jo så kos å se etter ting i butikkene da :)

Vet ikke hvor du bor jeg Gullungen, men det er tydeligvis ikke i Volda... skal jeg ha babyting her så har jeg valget mellom Cubus, lekebutikken og en butikk med babytøy (dyre merkeklær)... Grenser for hvor mange ganger jeg kan gå gjennom sortimentet deres...

ORIGINAL: snuppå

Jeg venter på denne !! Eller skal hente den selv når vi er på ferie på sørlandet, for da slipper vi porto ! Må nok se om jeg finner noe mer på nettet nå ja [:)] Sleng ut linker om dere har noen andre shopping forslag!!

Åååhh den var fin!! *klør i fingrene* VIL HA VIL HA!![:D]

ORIGINAL: Lillemor82

jg venter på tre par tøfler/sko fra barnegarderoben[8D][8D] hva skal jg med de egentlig?? hihi.. mn malin blir sikkert glad vil jg tro [:D]

Ååhh! Jeg fikk såå lyst på de Ole-Brumm tøflene de hadde der!! Og Nasse nøff og Tigergutt.. hehe![:D]

ok, nå har jeg bestilt en liten ting til...
En Land's End stellebag i grønn, med Mozartkula brodert på...

men jeg er redd dette kan gå galt... jeg sitter og vurderer seriøst å kikke på de linkene i daniels bok [8|]

hei dere førstegangsfødene,
vet dere egentlig hvor mye man får i presangetter en fødsel???? Hva med å vente litt, man kan jo også hinte frempå med ønsker......vi fikk iallefall MASSE,MASSE, MASSE!!!![:D][:D]

ORIGINAL: anjuk

hei dere førstegangsfødene,
vet dere egentlig hvor mye man får i presangetter en fødsel???? Hva med å vente litt, man kan jo også hinte frempå med ønsker......vi fikk iallefall MASSE,MASSE, MASSE!!!![:D][:D]

regner med at det blir masse, men noe må jeg jo ha allikevel!! [;)]

jada, det skjønner jeg jo godt, har jo shoppa litt selv også da[;)][;)][;)]Men man får kjempemye, jeg trodde aldri man kunne få så mye, ble kjempeoverrasket!!!

ORIGINAL: Gullungen i magen

Var innom en bokhandel i går. Da så jeg den boken. Så veldig fin ut :-)

Eg var innom to bokhandlere i går (notabene og libris) det var ingen av dei som hadde boka....

ORIGINAL: sleepy

Eg var innom to bokhandlere i går (notabene og libris) det var ingen av dei som hadde boka....

Om du vil ha den så bestill den hos forlaget - den koster det samme der som i butikken, og de sender den portofritt.

Adressen er; http://www.schibstedforlagene.no/barnogung/forforeldre/articles/artid170.html

ORIGINAL: sleepy

Om du vil ha den så bestill den hos forlaget - den koster det samme der som i butikken, og de sender den portofritt.

Adressen er; http://www.schibstedforlagene.no/barnogung/forforeldre/articles/artid170.html

Eg har veldig lyst å sjå korleis den er inni før eg bestiller den...å det går vell ikkje an på nettet? Ikkje på mao.no verfall. Eg er litt kresen[8|]

da har jeg fått dagboka, og stelleveska - og jeg er strålende fornøyd med begge deler. Var spesielt spent på stelleveska, for den hadde jeg aldri sett i virkeligheten, men den var over mine forventninger - stor og fin, masse praktiske rom, og så var det veldig stilig med broderiet på da...:

Noen som har noe morsomt de venter på??

Back
Topp