Jeg har kommet dit hvor ventetiden føles sååååå lang… Man går liksom bare å kjenner på at man ikke vet noen ting om den lille bebisen sin der inne
Symptomene kan ha blitt litt mildere for noen og det er enda noen uker før man kan begynne å føle liv! Dessuten er nedtellingen til neste ultralyd eller TOUL lang og lengre enn lang for noen.
Er det noen dere sier til dere selv eller gjør i denne ventetiden som kan gjøre det lettere/bedre?
TW: Jeg leser og hører om de som har opplevd å ikke oppleve liv i uke 12… og det uten forvarsel. Det høres marerittaktig ut og skjønner at de til neste graviditet syns denne tiden er vanskelig, og jeg kjenner jo på redselen selv om jeg ikke har opplevd det
Leser om at man ikke bør bruke doppler selv feks. fordi det kan være vanskelig å finne hjertelyden selv og skape bare mer uro.
Er det noe annet man kan gjøre enn å bestille ny privat UL for å få roet seg litt?
Symptomene kan ha blitt litt mildere for noen og det er enda noen uker før man kan begynne å føle liv! Dessuten er nedtellingen til neste ultralyd eller TOUL lang og lengre enn lang for noen.Er det noen dere sier til dere selv eller gjør i denne ventetiden som kan gjøre det lettere/bedre?
TW: Jeg leser og hører om de som har opplevd å ikke oppleve liv i uke 12… og det uten forvarsel. Det høres marerittaktig ut og skjønner at de til neste graviditet syns denne tiden er vanskelig, og jeg kjenner jo på redselen selv om jeg ikke har opplevd det

Leser om at man ikke bør bruke doppler selv feks. fordi det kan være vanskelig å finne hjertelyden selv og skape bare mer uro.
Er det noe annet man kan gjøre enn å bestille ny privat UL for å få roet seg litt?
Men så var det over en måned igjen til neste sjekk… en måned med usikkerhet 

Så ikke enkelt å stenge ut!