Ventetiden!!

WhiteRose

Glad i forumet
Tok kromosomprøver som skulle sendes til st.olavs. som de sa det ville ta 4 uker før de fikk svar på før de sendte time til samtale. Nå har det gått 5 1/2 uke, og jeg stikker rett hjem, for å se om det har kommet brev i posten.. ÅHH som jeg venter!!

Noen som har tips til å gjøre ventetiden litt mindre uutholden?

Tok kromosomprøver som skulle sendes til st.olavs. som de sa det ville ta 4 uker før de fikk svar på før de sendte time til samtale. Nå har det gått 5 1/2 uke, og jeg stikker rett hjem, for å se om det har kommet brev i posten.. ÅHH som jeg venter!!

Noen som har tips til å gjøre ventetiden litt mindre uutholden?
Ja ventetiden kan føles lang! Jeg trente endel og fikk også med meg et par fester sammen med venner. Tok også et par glass vin og spiste "ulovlig" mat som f.eks. biff, ost(og kjeks), sushi, spekemat og sånn:) Vet ikke om det hjalp noe, men du er jo kommet et godt stykke på vei når søknad og prøver er tatt!:)

Reise bort, les spennende bøker, planlegg sommeren, jobbe overtid... Det er det som har funka for meg :) spesielt det å reise bort! Holdt meg unna gravide of små babyer..

Se på det som god øving på mer venting. Potensielt. Bare være forberedt på å bli ekspert! :-)

Kjenner følelsen, når vi ventet på time var jeg så spent på posten hver dag! Har ikke noe tips egentlig, jeg jobbet med vekten for å komme under bmi-kravet så var en del aktiv også var vi på ferie/helgeturer :) Husker ikke hvor lang tid det tok med vårt brev, men var over de 4 ukene, men ikke så mye altså. Så du burde få brev snart! Vi fikk time 1 mnd etter vi fikk brevet, på St. Olavs :)

Kan jeg bare spør hva som er formålet med kromosomprøver? Er dette en ekstrautredning? Vi tok bare blodprøver.

Nå har jeg 5 måneders ventetid til neste forsøk så kan evt be om ekstra prøver i mellomtiden tenkte jeg... :)

Venting ja.

Er det ikke det ene, så er det det andre. Venting på utredning, venting på svar på blodprøver, venting på henvisning, venting på forsamtale, venting på oppstart, venting på uttak, venting på innsett, venting på testdatoen.. Og om testdatoen er positivt så er det 9 måneders venting igjen :p

Back
Topp