Ventetiden

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Så lenge kroppen tillot det brukte jeg en del tid på rydding og vasking og diverse sånne ting. Nå går ikke det heller lenger, så nå blir det mye tid på sofaen med macen dessverre. Ellers går jeg tur med hunden, spiller litt piano og leser litt. 3 dager på overtid, så føler snart jeg har trålet hele internett rundt ;)

Har ryddet, vasket, gått turer, handlet, møtt folk!! de siste dagene har gått til å furte over at lillemann ikke vil komme ut enda:p hahaha.. Er 41+0 idag!! Bare venter og venter!!!

Neida.. Må gjøre litt småting for å få tiden til å gå.. Samtidig som jeg slapper litt av og prøver å holde meg opplagt til fødselen forhåpentligvis starter av seg selv snart;)

Energien er tilbake så de siste dagene har jeg vært ute av huset og møtt folk:)

Med alle vondter klarer jeg ikke så mye. Og så er jeg så utrolig trøtt hele tiden, så går veldig mye tid til å sove!
Ellers er det småpusling hjemme og en liten gåtur hvis bekkenet tillater det. 40+0 idag.

Egentlig gjør jeg deg kroppen orker! Litt husarbeid og div.. Men i dag var BT litt for høyt så fått beskjed om å hvile.. Noe som er litt kjedelig når formen egentlig føles grei :P

Jeg leser, ser på netflix, gjør husarbeid, er sosial og sover 12 timer i døgnet, men holder på å gå på veggen! Håper han kommer snart, har ikke vært i permisjon en uke en gang tar gjerne imot tips til hvordan dette kan gå fortere ☺️

Nå går det mest i å sitte på mobilen på sofaen og høre på radioen... Har så syke bekkensmerter og andre vondter at det er et ork å gjøre noe :/

Heldigvis bare 6 dager til termin! :D

Nå går det mest i å sitte på mobilen på sofaen og høre på radioen... Har så syke bekkensmerter og andre vondter at det er et ork å gjøre noe :/

Heldigvis bare 6 dager til termin! :D

Høres ut som meg :p Bare at jeg hører på klokka tikke mens jeg trykker på mobilen, eller ser litt på hjernedød tv.

2 dager igjen til termin, men har en mistanke om at jeg går langt over...

Ordner ferdig barnerommet:dummy1: vasker klær, rydder i skap, div husarbeid, gå en LITEN tur og yoga for å prøve å få lille til å snu seg riktig vei :P... ellers blir det å sitte mye i godstolen med macen og se film om kveldne med min kjære :)

Back
Topp