X x1xCam77 Blir kjent med forumet 20 Apr 2007 #1 Spiren ble lei av og vente og såg dagens lys lørdag kl 20.15 ul-termin var 1. mai. Emilie veide 3100 g og var 49 cm. [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Spiren ble lei av og vente og såg dagens lys lørdag kl 20.15 ul-termin var 1. mai. Emilie veide 3100 g og var 49 cm. [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
X x1xCatrine2 Gift med forumet 20 Apr 2007 #5 ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07 Gratulerer så masse med jenta di Signerer [:D] så heldig du er...
mammamaja Elsker forumet 20 Apr 2007 #7 ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07 Gratulerer så masse med jenta di så utroli heldi du er[:)] gleder meg sånn..hihi
ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07 Gratulerer så masse med jenta di så utroli heldi du er[:)] gleder meg sånn..hihi
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 20 Apr 2007 #8 Gratulerer så mye - må melde ifra på fødselstråden også da [;)] (på topp!)
Twilight Forumet er livet 20 Apr 2007 #9 Stikker innom fra juli forumet jeg GRATULERER SÅÅÅ MASSE MED EMILIE!!!!!!!!
ThereseAa Forumet er livet 20 Apr 2007 #10 Gratulerer såååå mye med Emilie! Venter spent på bilde [:D]
Divinity Gift med forumet 20 Apr 2007 #13 Gratulerer så masse med den lille prinsessen [:D] Kose dere masse!!!
*rosalita* Glad i forumet 20 Apr 2007 #20 GRATULERER SÅ MASSE MED JENTA DERES.[:D][:D] NÅ MÅ DERE KOSE DERE MASSE I TIDEN FREMOVER[;)] JA JEG VIL Å SE BILDE[:)]
GRATULERER SÅ MASSE MED JENTA DERES.[:D][:D] NÅ MÅ DERE KOSE DERE MASSE I TIDEN FREMOVER[;)] JA JEG VIL Å SE BILDE[:)]