ventetiden er over

x1xCam77

Blir kjent med forumet
Spiren ble lei av og vente og såg dagens lys lørdag kl 20.15
ul-termin var 1. mai.
Emilie veide 3100 g og var 49 cm.
 
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
Gratulerer så masse med jenta di
 
GRATULERER SÅÅÅ MASSE[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Gratulerer så masse med jenta di


 
Signerer [:D]  så heldig du er...
 
Gratulerer så mye! [:)]
 
ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Gratulerer så masse med jenta di


 
så utroli heldi du er[:)] gleder meg sånn..hihi
 
Gratulerer så mye - må melde ifra på fødselstråden også da [;)]  (på topp!)
 
Stikker innom fra juli forumet jeg
GRATULERER SÅÅÅ MASSE MED EMILIE!!!!!!!!
 
Gratulerer såååå mye med Emilie! Venter spent på bilde [:D]
 
gratulere me jenta[:D]
 
Gratulerer så masse med den lille prinsessen [:D] Kose dere masse!!!
 
Gratulerer så mye[:D]
 
Lykke til og gratulerer så mye med jenta deres[:)]
 
Masse masse lykke til [:D] Og gratulerer så mye....
 
GRATULERER SÅ MYE!!
 
GRATULERER SÅ MASSE MED JENTA DERES.[:D][:D]
NÅ MÅ DERE KOSE DERE MASSE I TIDEN FREMOVER[;)]
JA JEG VIL Å SE BILDE[:)]
 
Back
Topp